• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Gestion de la qualité du service dans les secteurs bancaire, de la restauration, hospitalier et des parcs aquatiques » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Gestion de la qualité du service dans les secteurs bancaire, de la restauration, hospitalier et des parcs aquatiques

ISBN-13: 9786209103384 / Francuski / Miękka / 2025 / 84 str.

Mamta Brahmbhatt
Gestion de la qualité du service dans les secteurs bancaire, de la restauration, hospitalier et des parcs aquatiques Brahmbhatt, Mamta 9786209103384 Editions Notre Savoir - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Gestion de la qualité du service dans les secteurs bancaire, de la restauration, hospitalier et des parcs aquatiques

ISBN-13: 9786209103384 / Francuski / Miękka / 2025 / 84 str.

Mamta Brahmbhatt
cena 246,14 zł
(netto: 234,42 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,14 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Dans le monde actuel caractérisé par une concurrence féroce, les auteurs s'efforcent de trouver la solution miracle pour les prestataires de services. Leur mission consiste à sonder le coeur des clients et à découvrir la perle rare (le facteur le plus attrayant) dans l'ensemble de l'exercice. Cet ouvrage présente une étude empirique sur la qualité du service dans certains secteurs. Il apporte une contribution précieuse, étant donné qu'il existe peu d'études exhaustives sur l'évaluation de la qualité du service, en particulier dans les secteurs bancaire, de la restauration, hospitalier et des parcs aquatiques.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Editions Notre Savoir
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786209103384
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
84
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia