• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Gastronomy and Local Development: The Quality of Products, Places and Experiences » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Gastronomy and Local Development: The Quality of Products, Places and Experiences

ISBN-13: 9780367665098 / Angielski / Miękka / 2020 / 288 str.

Nicola Bellini; Cécile Clergeau; Olivier Etcheverria
Gastronomy and Local Development: The Quality of Products, Places and Experiences Nicola Bellini C 9780367665098 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Gastronomy and Local Development: The Quality of Products, Places and Experiences

ISBN-13: 9780367665098 / Angielski / Miękka / 2020 / 288 str.

Nicola Bellini; Cécile Clergeau; Olivier Etcheverria
cena 214,14 zł
(netto: 203,94 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Gastronomy has a powerful impact on local development. Public policies have developed in response to research, highlighting gastronomy as key in a successful tourism economy. This book considers how the quality of products, places and experiences contributes to the desirability and competitiveness of gourmet touristic destinations.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Development - Economic Development
Cooking > General
Business & Economics > Economics - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367665098
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
288
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

1. Introduction Part I – The link between quality and identity 2. C. Clergeau and O. Etcheverria The identity quality of restaurants: An affordance to the tourist ecumene? The example of the Christopher Coutanceau restaurant in La Rochelle 3. M. Férérol Gourmet tourism as part of a territorial branding strategy: The example of Auvergne 4. C. Venzal Analysing the links between identity and quality as vectors of local economic development in rural mountain areas 5. I. Lopes Cardoso The real and imaginary Alentejo: Overlapping perspectives on the various strategies for agricultural and tourism development in this Portuguese region 6. R. Lanquar Gastronomy and identity in tourism development: The role of festivals in the Province of Cordoba 7. M. Salvador Local food products as vectors of authentic tourism experiences Part II – The link between quality and diversity 8. O. Etcheverria From entrepreneurship to local development by a central actor or the dynamics of the links between quality and diversity: The example of the Longjing Caotang restaurant in Zhejiang Province, China 9. J. Piriou The Cognac vineyard region: Territorial quality as a focus of tourism development in the context of a globally consumed product 10. A. Fiamor Diversity of local food production models and local development: A comparative analysis of food production strategies Part III – The link between quality, innovation and creativity 11. I. Cabras and K. Ellison Craft beers and beer festivals: Exploring the potential for local economies and gastro-tourism in the UK 12. N. Bellini and E. Resnick The luxury turn in wine tourism: Still good for local development? 13. C. Pasquinelli Urban experiential value creation platforms: The case of Eataly in the city of Florence 14. M. Antonioli Corigliano and S. Bricchi Are social eating events a tool to experience the authentic food and wine culture of a place? 15. Gastronomy, local development, and the quality issue: A provisional conclusion

Nicola Bellini is Professor of Economics and Management of Tourism at La Rochelle Business School and Professor of Management at the Scuola Superiore Sant’Anna, Pisa.



Cécile Clergeau is Professor of Management, IAE, University of Nantes, and Honorary Chair of the Francophone Association of Tourism Management.



Olivier Etcheverria is Associate Professor at the UFR ESTHUA "Tourisme et Culture," University of Angers.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia