• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Gaming and Extremism: The Radicalization of Digital Playgrounds » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Gaming and Extremism: The Radicalization of Digital Playgrounds

ISBN-13: 9781032482996 / Angielski / Miękka / 2024 / 240 str.

Gaming and Extremism: The Radicalization of Digital Playgrounds  9781032482996 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Gaming and Extremism: The Radicalization of Digital Playgrounds

ISBN-13: 9781032482996 / Angielski / Miękka / 2024 / 240 str.

cena 194,66
(netto: 185,39 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 184,17
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Charting the increase in the use of games for the dissemination of extremist propaganda, radicalization, recruitment, and mobilization, this book examines the ‘gamification of extremism.’

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Political Science > Terrorism
Social Science > Media Studies
Games & Activities > Video & Mobile
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032482996
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
240
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"An excellent analysis of gaming and extremism, which highlights some of the most complex challenges in tackling abuse of a constantly-changing technology space. A perfect introduction for a novice and expert alike." - Charley Gleeson, Open-Source Intelligence Analyst at Tech Against Terrorism, UK

"For too long, policy and practice related to gaming and extremism have been based on little more than anecdote and gut feeling. This book is the antidote to that. Full of erudite chapters from world-leading experts, this volume is required reading for policy makers and practitioners alike." - Ross Frenett, Founder and Co-CEO of Moonshot, UK

1. Introduction to Videogames and the Extremist Ecosystem Constance Steinkuehler & Kurt Squire  2. Theories of digital games and radicalization Galen Lamphere-Englund  3. Extremist games and modifications – the “metapolitics” of anti-democratic forces Mick Prinz 4. Digital games as vehicles for extremist recruitment and mobilization Alex Newhouse & Rachel Kowert  5. Extremism on Gaming (-Adjacent) Platforms Jacob Davey  6. Hate and Extremism on Gaming Platforms: Insights from Surveys with the Gaming Community Amarnath Amarasingam & Daniel Kelley  7. Beauty is Power: The Use of Gaming References and Gaming Aesthetics in Extremist Propaganda Ashton Kingdon  8. A is for Apple, B is for Bullet: The Gamification of (Violent) Extremism Suraj Lakhani  9. Level Up: Policies, Practices & Positive Interventions to Counter Terrorism and Violent Extremism in Gaming Spaces Erin Saltman & Nagham El Karhili  10. Preventing and Countering Extremism in Gaming Spaces Linda Schlegel  11. Concluding thoughts

Linda Schlegel is Research Fellow at modusIzad, a founding member of the Extremism and Gaming Research Network, and an Associate Fellow at the Peace Research Institute Frankfurt. Her research interests include gaming/gamification and radicalization, digital P/CVE, and narrative campaigns against extremism.

Rachel Kowert is a Research Psychologist, the Research Director of Take This, and the founder of Psychgeist, a multimedia content production studio for the science of games and pop culture. She is a world-renowned researcher on the uses and effects of digital games and currently serves as one of the primary investigators on the first grant-funded project from the Department of Homeland Security about games and extremism. To learn more about Rachel and her work, visit www.rkowert.com.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia