• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Gaming Culture(s) in India » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Gaming Culture(s) in India

ISBN-13: 9780367514846 / Miękka / 2023 / 202 str.

Aditya (University of Hyderabad) Deshbandhu
Gaming Culture(s) in India Aditya (University of Hyderabad) Deshbandhu 9780367514846 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Gaming Culture(s) in India

ISBN-13: 9780367514846 / Miękka / 2023 / 202 str.

Aditya (University of Hyderabad) Deshbandhu
cena 205,23 zł
(netto: 195,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This volume critically analyses the multiple lives of the ‘gamer’ in India. It explores the ‘everyday’ of the gaming life from the player's perspective, to not just understand how the games are consumed but also analyses how the gamer influences the products’ many (virtual) lives.

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Games & Activities > Video & Mobile
Computers > Internet - General
Social Science > Socjologia
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13:
9780367514846
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
202
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Miękka

Introduction: Ludic Beginnings: Gaming Journeys and Experiences 1. Fun, Magic and Play: Theories of Gaming 2. Building Tools to Map the Ludic Everyday 3. Player Perspectives: Gamers & Gamerworthiness 4. Charting the Indian Gamescape: Redrawing Lines of Access 5. Gaming as a Site of Contestation 6. Friends, Communities and Networks: Gaming is Social  Conclusion

Aditya Deshbandhu teaches in the Communications Area, Indian Institute of Management Indore, India. He has a doctoral degree in communication from the Department of Communication, University of Hyderabad, India. His research interests include new media studies, digital cultures and the emerging field of video game studies.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia