• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Gameworlds: Virtual Media and Children's Everyday Play » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Gameworlds: Virtual Media and Children's Everyday Play

ISBN-13: 9781623566326 / Angielski / Twarda / 2014 / 192 str.

Seth Giddings
Gameworlds: Virtual Media and Children's Everyday Play Giddings, Seth 9781623566326 Bloomsbury Academic - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Gameworlds: Virtual Media and Children's Everyday Play

ISBN-13: 9781623566326 / Angielski / Twarda / 2014 / 192 str.

Seth Giddings
cena 612,36
(netto: 583,20 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 594,91
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Game studies is a rapidly developing field across the world, with a growing number of dedicated courses addressing video games and digital play as significant phenomena in contemporary everyday life and media cultures. Seth Giddings looks to fill a gap by focusing on the relationship between the actual and virtual worlds of play in everyday life. He addresses both the continuities and differences between digital play and longer-established modes of play. The 'gameworlds' title indicates both the virtual world designed into the videogame and the wider environments in which play is manifested: social relationships between players; hardware and software; between the virtual worlds of the game and the media universes they extend (e.g. Pokemon, Harry Potter, Lego, Star Wars); and the gameworlds generated by children's imaginations and creativity (through talk and role-play, drawings and outdoor play). The gameworld raises questions about who, and what, is in play. Drawing on recent theoretical work in science and technology studies, games studies and new media studies, a key theme is the material and embodied character of these gameworlds and their components (players' bodies, computer hardware, toys, virtual physics, and the physical environment). Building on detailed small-scale ethnographic case studies, Gameworlds is the first book to explore the nature of play in the virtual worlds of video games and how this play relates to, and crosses over into, everyday play in the actual world.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Education > Non-Formal Education
Wydawca:
Bloomsbury Academic
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781623566326
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
192
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.11 x 14.99 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

1. Acknowledgements 2. List of illustrations 3. Introduction: gameworlds 4. Chapter 1: Virtual and Actual Worlds 5. Chapter 2: Virtual Media & Children’s Everyday Play 6. Chapter 3: Microethology: methods for studying gameworlds 7. Chapter 4: Media Worlds 8. Chapter 5: Soft Worlds: play with computers 9. Chapter 6: Playgrounds: the material and immaterial in play 10. Chapter 7: Real Worlds: realities, virtualities, and the protopolitics of play 11. Bibliography



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia