• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Funology: From Usability to Enjoyment » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Funology: From Usability to Enjoyment

ISBN-13: 9781402012525 / Angielski / Twarda / 2003 / 293 str.

M.A. Blythe;K. Overbeeke;A.F. Monk
Funology: From Usability to Enjoyment M.A. Blythe, K. Overbeeke, A.F. Monk, P.C. Wright 9781402012525 Springer-Verlag New York Inc. - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Funology: From Usability to Enjoyment

ISBN-13: 9781402012525 / Angielski / Twarda / 2003 / 293 str.

M.A. Blythe;K. Overbeeke;A.F. Monk
cena 806,99 zł
(netto: 768,56 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 771,08 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book reflects the move in Human Computer Interaction studies from standard usability concerns towards a wider set of problems to do with fun, enjoyment, aesthetics and the experience of use. Traditionally HCI has been concerned with work and task based applications but as digital technologies proliferate in the home fun becomes an important issue. There is an established body of knowledge and a range of techniques and methods for making products and interfaces usable, but far less is known about how to make them enjoyable. Perhaps in the future there will be a body of knowledge and a set of techniques for assessing the pleasure of interaction that will be as thorough as those that currently assess usability. This book is a first step towards that. It brings together a range of researchers from academia and industry to provide answers. Contributors include Alan Dix, Jacob Nielsen and Mary Beth Rosson as well as a number of other researchers from academia and industry.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > User Interfaces
Computers > Interactive & Multimedia
Performing Arts > General
Wydawca:
Springer-Verlag New York Inc.
Seria wydawnicza:
Human–Computer Interaction Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781402012525
Rok wydania:
2003
Dostępne języki:
Angielski
Wydanie:
2003
Numer serii:
000417524
Ilość stron:
293
Waga:
0.70 kg
Wymiary:
23.523.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Theories and Concepts.- to Section 1.- Let’s Make Things Engaging.- The Engineering of Experience.- The Thing and I: Understanding the Relationship Between User and Product.- Making Sense of Experience.- Enjoyment: Lessons from Karasek.- Fun on the Phone: The Situated Experience of Recreational Telephone Conferences.- The Enchantments of Technology.- The Semantics of Fun: Differentiating Enjoyable Eeperiences.- Methods and Techniques.- User Empowerment and the Fun Factor.- to Section 2.- Measuring Emotion: Development and Application of an Instrument to Measure Emotional Responses to Products.- That’s Entertainment!.- Designing for Fun: User-Testing Case Studies.- Playing Games in the Emotional Space.- Deconstructing Experience: Pulling Crackers Apart.- Designing Engaging Experiences with Children and Artists.- Building Narrative Experiences for Children Through Real Time Media Manipulation: Pogo World.- Case Studies in Design.- to Section 3.- The Joy of Telephony: Designing Appealing Interactions.- From Usable to Enjoyable Information Displays.- Fun for All: Promoting Engagement and Paraticipation in Community Programming Projects.- Storytelling & Conversation to Improve the Fun Factor in Software Applications.- Deconstructing Ghosts.- Interfacing the Narrative Experience.- Whose Line is It Anyway? Enabling Creative Appropriation of Television.- The Interactive Installation ISH: In Search of Resonant Human Product Interaction.- Fun with Your Alarm Clock: Designing for Engaging Experiences Through Emotionally Rich Interaction.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia