• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Fundamentals of Computer Graphics » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Fundamentals of Computer Graphics

ISBN-13: 9781032122861 / Angielski / Miękka / 2022 / 768 str.

Peter Shirley
Fundamentals of Computer Graphics Peter Shirley 9781032122861 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Fundamentals of Computer Graphics

ISBN-13: 9781032122861 / Angielski / Miękka / 2022 / 768 str.

Peter Shirley
cena 302,88
(netto: 288,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 299,79
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Informatyka, Grafika komputerowa
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032122861
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
768
Wymiary:
23.5 x 19.1
Oprawa:
Miękka

IntroductionGraphics AreasMajor ApplicationsGraphics APIsGraphics PipelineNumerical IssuesEfficiencyDesigning and Coding Graphics ProgramsMiscellaneous MathSets and MappingsSolving Quadratic EquationsTrigonometryVectorsCurves and SurfacesLinear InterpolationTrianglesRaster ImagesRaster DevicesImages, Pixels, and GeometryRGB ColorAlpha CompositingRay TracingThe Basic Ray-Tracing AlgorithmPerspectiveComputing Viewing RaysRay-Object IntersectionShadingA Ray-Tracing ProgramShadowsIdeal Specular ReflectionHistorical Notes Surface ShadingDiffuse ShadingPhong ShadingArtistic Shading Linear AlgebraDeterminantsMatricesComputing with Matrices and DeterminantsEigenvalues and Matrix DiagonalizationTransformation Matrices2D Linear Transformations3D Linear TransformationsTranslation and Affine TransformationsInverses of Transformation MatricesCoordinate TransformationsViewingViewing TransformationsProjective TransformationsPerspective ProjectionSome Properties of the Perspective TransformField-of-ViewThe Graphics PipelineRasterizationOperations Before and After RasterizationSimple AntialiasingCulling Primitives for EfficiencySignal ProcessingDigital Audio: Sampling in 1DConvolutionConvolution FiltersSignal Processing for ImagesSampling TheoryTexture MappingLooking Up Texture ValuesTexture Coordinate FunctionsAntialiasing Texture LookupsApplications of Texture MappingProcedural 3D TexturesData Structures for GraphicsTriangle MeshesScene GraphsSpatial Data StructuresBSP Trees for VisibilityTiling Multidimensional ArraysSamplingIntegrationContinuous ProbabilityMonte Carlo IntegrationChoosing Random Points Physics-based Rendering Photons Smooth metals Smooth dielectrics Dielectrics with subsurface scattering A brute force photon tracer Radiometry Radiometry of Scattering Transport Equation Materials in practice Monte Carlo Ray Tracing CurvesCurvesCurve PropertiesPolynomial PiecesPutting Pieces TogetherCubicsApproximating CurvesSummaryComputer AnimationPrinciples of AnimationKeyframingDeformationsCharacter AnimationPhysics-Based AnimationProcedural TechniquesGroups of ObjectsUsing Graphics HardwareHardware OverviewWhat Is Graphics HardwareHeterogeneous MultiprocessingGraphics Hardware Programming: Buffers, State, and ShadersState MachineBasic OpenGL Application LayoutGeometryA First Look at ShadersVertex Buffer ObjectsVertex Array ObjectsTransformation MatricesShading with Per-Vertex AttributesShading in the Fragment ProcessorMeshes and InstancingTexture ObjectsObject-Oriented Design for Graphics Hardware ProgrammingContinued LearningColorColorimetryColor SpacesChromatic AdaptationColor AppearanceVisual PerceptionVision ScienceVisual SensitivitySpatial VisionObjects, Locations, and EventsPicture PerceptionTone ReproductionClassificationDynamic RangeColorImage FormationFrequency-Based OperatorsGradient-Domain OperatorsSpatial OperatorsDivisionSigmoidsOther ApproachesNight TonemappingDiscussionImplicit ModelingImplicit Functions, Skeletal Primitives, and Summation BlendingRenderingSpace PartitioningMore on BlendingConstructive Solid GeometryWarpingPrecise Contact ModelingThe Blob TreeInteractive Implicit Modeling SystemsComputer Graphics in GamesPlatformsLimited ResourcesOptimization TechniquesGame TypesThe Game Production ProcessVisualizationBackgroundData TypesHuman-Centered Design ProcessVisual Encoding PrinciplesInteraction PrinciplesComposite and Adjacent ViewsData ReductionExamples

Steve Marschner, Cornell University, Ithaca, New York, USA Peter Shirley, Purity LLC



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia