• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Fundamental Theories of Business Communication: Laying a Foundation for the Field » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Fundamental Theories of Business Communication: Laying a Foundation for the Field

ISBN-13: 9783030577407 / Angielski / Twarda / 2020 / 266 str.

Milton Mayfield; Jacqueline Mayfield; Robyn Walker
Fundamental Theories of Business Communication: Laying a Foundation for the Field Milton Mayfield Jacqueline Mayfield Robyn Walker 9783030577407 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Fundamental Theories of Business Communication: Laying a Foundation for the Field

ISBN-13: 9783030577407 / Angielski / Twarda / 2020 / 266 str.

Milton Mayfield; Jacqueline Mayfield; Robyn Walker
cena 524,53 zł
(netto: 499,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 501,19 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Business & Economics > Zarządzenie zasobami ludzkimi
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Seria wydawnicza:
New Perspectives in Organizational Communication
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030577407
Rok wydania:
2020
Wydanie:
2020
Numer serii:
001144666
Ilość stron:
266
Waga:
0.48 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.75
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

  1. Introduction
  2. How We Selected the Theories
  3. A Typology of Business Communication Theories
  4. Theory Classifications
  5. Channels and Barriers
  6. Cultural Characteristics and Influences
  7. Flows and Patterns
  8. Meaning-Making and Discovery
  9. Motivation and Persuasion
  10. Organizational Structures
  11. Reasons and Representations
  12. Emerging and Noteworthy Theories
  13. Theory Traditions and Influences
  14. Why We Need Business Communication Theories
  15. Conclusion and Future Development
  16. Recommended Readings

Milton Mayfield is Professor of Management in the A. R. Sanchez Jr. School of Business at Texas A&M International University, USA. He is a co-editor of the International Journal of Business Communication and co-author of the book Motivating Language Theory: Effective Leader Talk in the Workplace. 

Jacqueline Mayfield is Professor of Management and Radcliffe Killam Distinguished Professor in the A. R. Sanchez Jr. School of Business at Texas A&M International University, USA. She is a co-Editor of the International Journal of Business Communication and co-author of the book Motivating Language Theory: Effective Leader Talk in the Workplace.

Robyn Walker is Associate Professor of Clinical Management Communication in the Marshall School of Business at the University of Southern California, USA. She does research in the areas of communication and team decision making. She currently serves as Associate Editor for the International Journal of Business Communication.

This book examines the major business communication theories, delving into their relationships and practical applications. Many business communication studies lack a strong theoretical grounding—a deficit that creates difficulties for researching business communication phenomena and building upon previous studies. The book addresses this issue by cataloging and briefly describing the major business communication theories, as well as giving a typology of these theories to better integrate them. This book provides value to business communication researchers (who can use it to build upon and develop their work), experts in practice (who can apply it to improve business communications), and academics (who can use it to enhance their instructional designs). It also offers insights into new developments on the business communication theory horizon.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia