• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

From Them to Us: An International Study of Inclusion in Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

From Them to Us: An International Study of Inclusion in Education

ISBN-13: 9780415139793 / Angielski / Miękka / 1998 / 280 str.

Tony Booth; Mel Ainscow
From Them to Us: An International Study of Inclusion in Education Ainscow, Mel 9780415139793 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

From Them to Us: An International Study of Inclusion in Education

ISBN-13: 9780415139793 / Angielski / Miękka / 1998 / 280 str.

Tony Booth; Mel Ainscow
cena 219,45 zł
(netto: 209,00 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Inclusive education has become a phrase with international currency shaping the content of conferences and national educational policies around the world. But what does it mean? Is it about including a special group of disabled learners or students seen to have 'special needs' (them) or is it concerned with making educational institutions inclusive, responsive to the diversity of all their students (us)?
In this unique comparative study, the editors have brought together an international team of researchers from eight countries to develop case-studies which explore the processes of inclusion and exclusion within a school or group of schools set in its local and national context. The study includes classroom observation, the experiences of the school day of students and interviews with staff, students, parents and school governors. Through an innovative juxtaposition of the case-studies and commentaries on them, differences of perspective within and between countries are revealed and analysed.
The study arose from a dissatisfaction with previous research, which presents 'national perspectives' or seeks findings that have global significance. This book avoids such simplification and draws attention to the problems of translation of practice across cultures. The editors start from an assumption of diversity of perspective which like the diversity of students within schools can be viewed as problematic or as a resource to be recognized and celebrated.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Special Education - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415139793
Rok wydania:
1998
Ilość stron:
280
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

List of contributors, Acknowledgements, 1 From them to us: setting up the study, 2 USA: I kind of wonder if we’re fooling ourselves, 3 USA Response: Liberating voices?, 4 Scotland: Mainstreaming at the margins, 5 Scotland Response: Professionals at the centre?, 6 New Zealand: Inclusive school, inclusive philosophy? 7 New Zealand Response: One philosophy or two?, 8 Norway: Adapted education for all? 9 Norway Response: Adapted education for some?, 10 The Netherlands: A springboard for other initiatives, 11 The Netherlands Response: Plunging into inclusion?, 12 Ireland: Integration as appropriate, segregation where necessary, 13 Ireland Response: Limited resources for inclusion?, 14 Australia: Inclusion through categorisation?, 15 Australia Response: Paying attention to disorder?, 16 England: Inclusion and exclusion in a competitive system, 17 England Response: We wonder if we’re fooling ourselves, 18 Making comparisons: drawing conclusions, Bibliography, Name index, Subject index

Mel Ainscow, Tony Booth



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia