• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

From Testing to Productive Student Learning: Implementing Formative Assessment in Confucian-Heritage Settings » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

From Testing to Productive Student Learning: Implementing Formative Assessment in Confucian-Heritage Settings

ISBN-13: 9780415811545 / Angielski / Miękka / 2012 / 264 str.

Carless, David
From Testing to Productive Student Learning: Implementing Formative Assessment in Confucian-Heritage Settings Carless, David 9780415811545  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

From Testing to Productive Student Learning: Implementing Formative Assessment in Confucian-Heritage Settings

ISBN-13: 9780415811545 / Angielski / Miękka / 2012 / 264 str.

Carless, David
cena 268,23
(netto: 255,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 261,89
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Research evidence indicates that formative assessment is one of the most effective ways of enhancing student learning. It is, however, difficult to implement successfully, principally because what is tested through summative assessment has such a powerful influence on teacher and student actions. This book scrutinizes the relationship between testing and learning from alternative perspectives to the dominant literature from the major Anglophone countries. It develops the notion of contextually grounded formative assessment practices by analyzing data from schools in the Confucian-heritage setting of Hong Kong. It explores questions such as: * Under what circumstances do tests support or hinder student learning? * How can teachers effectively prepare students for tests and appropriately follow up after tests? * What are the key socio-cultural influences impacting on testing and student learning in the classroom? * How do teachers change in their orientation towards assessment and what support do they require? This text is a valuable resource for education students, professionals and researchers, policy-makers and curriculum developers.

Kategorie:
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Evaluation & Assessment
Education > Testing & Measurement
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415811545
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
264
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
22.86 x 15.19 x 1.7
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Potentials and Pitfalls in Assessment  2. Summative and Formative Assessment: Building Productive Relationships  3. Testing and Assessment: Selection, Learning and Social Control  4. Education and Assessment in Hong Kong  5. ‘Restricted’ and ‘Extended’ Formative Assessment: Towards Contextually Grounded Models  6. Test Follow-Up as a Formative Assessment Strategy  7. Peer Learning and Assessment  8. Teacher Change and Formative Assessment  9. Conclusions and Implications: Ways Forward for Formative Assessment  Appendices

David Carless is Associate Professor of Education at the University of Hong Kong.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia