• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

From Marginal to Mainstream: Why Tomorrow's Brand Growth Will Come from the Fringes - And How to Get There First » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

From Marginal to Mainstream: Why Tomorrow's Brand Growth Will Come from the Fringes - And How to Get There First

ISBN-13: 9781398604315 / Angielski / Miękka / 2023 / 256 str.

Helen Edwards
From Marginal to Mainstream: Why Tomorrow's Brand Growth Will Come from the Fringes - And How to Get There First Helen Edwards 9781398604315 Kogan Page Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

From Marginal to Mainstream: Why Tomorrow's Brand Growth Will Come from the Fringes - And How to Get There First

ISBN-13: 9781398604315 / Angielski / Miękka / 2023 / 256 str.

Helen Edwards
cena 138,58 zł
(netto: 131,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 132,51 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Understand how legacy and mainstream brands from B2B and B2C through to product and service companies can successfully harness the potential of marginal behaviours for new routes to growth.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Kogan Page Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781398604315
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
256
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"Essential reading for any organization seeking growth in today's difficult economic environment. Full of practical tools and examples." Costas Markides, Professor of Strategy and Holder of the Robert Bauman Chair in Strategic Leadership, London Business School

    • Chapter - 00: Introduction;
  • Section - ONE: The margins and why they matter;
    • Chapter - 01: From 'Does anyone do that?' to 'Doesn't everyone do that?';
    • Chapter - 02: Why modern mainstream marketing is a low-growth zone;
    • Chapter - 03: Going for growth - Why the margins? And why now?;
  • Section - TWO: How to read the margins;
    • Chapter - 04: Overview;
    • Chapter - 05: A smouldering fire in the fringes - The elemental beacons;
    • Chapter - 06: What's hidden, what's there and what could be - The revelatory beacons;
    • Chapter - 07: Shakers of place and pace - The opportunity beacons;
    • Chapter - 08: An irresistible momentum - The growth beacons;
  • Section - THREE: A strategy for growth;
    • Chapter - 09: Overview;
    • Chapter - 10: Entrepreneurs get it - They are marginals too;
    • Chapter - 11: Growth from the margins - A marketer's playbook;
    • Chapter - 12: The M2M advantage - Seven things every leader should know

Dr Helen Edwards straddles the business and academic worlds of marketing through teaching, writing and consultancy. She is an award-winning columnist at Marketing Week, an adjunct associate Professor of Marketing at London Business School, and sits on the board of the UK Effies. She is also the author of Creating Passion Brands, published by Kogan Page and is based in London, UK.

She founded Passionbrand in 2005 - a boutique brand consultancy based in London, combining strategic and creative skills. Clients include Johnson & Johnson, 3M, Avon, Tesco, MetLife, Nationwide, EDF Energy, BBC Worldwide, Smith & Nephew, The World Economic Forum.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia