• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

From High School to the Future: The Challenge of Senior Year in Chicago Public Schools » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

From High School to the Future: The Challenge of Senior Year in Chicago Public Schools

ISBN-13: 9780985681913 / Angielski / Miękka / 2013 / 128 str.

Melissa Roderick; Vanessa Coca; Eliza Moeller
From High School to the Future: The Challenge of Senior Year in Chicago Public Schools Melissa Roderick Vanessa Coca Eliza Moeller 9780985681913 Consortium on Chicago School Research - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

From High School to the Future: The Challenge of Senior Year in Chicago Public Schools

ISBN-13: 9780985681913 / Angielski / Miękka / 2013 / 128 str.

Melissa Roderick; Vanessa Coca; Eliza Moeller
cena 109,84
(netto: 104,61 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 109,84
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

"From High School to the Future: The Challenge of Senior Year in Chicago Public Schools" finds there is much work to do to shift the focus of senior year in Chicago from finishing graduation requirements to preparing for college or employment. This report shows that the majority of CPS seniors have schedules dominated by makeup courses and electives and other non-core subject areas, and students themselves describe senior year as unchallenging and easier than previous years. Over the past several years, "college and career readiness for all," has become the mantra of education reform in the United States. The challenges of senior year described in this report, however, demonstrate the magnitude of the problems educators face in creating an educational experience that truly prepares students for life after graduation. This report is designed to inform a discussion of how best to reform senior year, as well as to spark a conversation about the important challenges that precede and follow this pivotal period. The study analyzes the coursetaking patterns of more than 50,000 CPS students in the graduating classes of 2003 to 2009. It looks at the impact of senior year coursetaking on college enrollment and persistence; describes the post-graduation outcomes of CPS graduates with extremely limited access to college; and draws on data from interviews with seniors in three CPS high schools to take an in-depth look at students' experiences during senior year. While the study finds that the highest-achieving students in CPS are generally participating in a rigorous senior year, "there seems to be no organizing framework and common set of expectations for students who might be college bound but are not the most highly qualified," said Thomas Kelley-Kemple, report author and senior quantitative analyst at UChicagoCCSR. CPS must also grapple with what senior year should look like for a particularly challenging group of students: the roughly 45 percent of CPS graduates who begin senior year off of the trajectory to attend a four-year college with some level of selectivity. In the fall after graduation, the most common outcome for these students was to be neither working nor in school, the report finds.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Research
Wydawca:
Consortium on Chicago School Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780985681913
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
128
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
27.94 x 21.59 x 0.84
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia