• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

French Perspectives on Media, Participation and Audiences » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

French Perspectives on Media, Participation and Audiences

ISBN-13: 9783030333454 / Angielski / Twarda / 2020 / 205 str.

Celine Segur
French Perspectives on Media, Participation and Audiences Celine Segur 9783030333454 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

French Perspectives on Media, Participation and Audiences

ISBN-13: 9783030333454 / Angielski / Twarda / 2020 / 205 str.

Celine Segur
cena 402,53
(netto: 383,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030333454
Rok wydania:
2020
Dostępne języki:
Ilość stron:
205
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.42
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. French Perspectives on Media, Participation and Audiences: Introduction.

2. Harnessing the Potential of the “Demotic Turn” to Authoritarian Ends: Caller participation and weaponized communication on US conservative talk radio programs.
3. From Lay Person to TV Celebrity? Televising the sovereign people in the French debate programme “Parole de candidat” (TF1, 2012).
4. The people during the presidential elections on French TV: Announcement of the election results and audience representations.
5. From televised media space to Internet hypermedia: How much room is there for the opinions of ordinary people?.
6. Television audiences and digital social networks: In between an experience and a commitment.
7. Online communication of African Francophone women dealing with infertility: Practices in the face of different asymmetric relationships.
8. Not all fans leave a trace: The case of a digital comic serial inspired by television series.
9. The contingencies of becoming public: Lessons from an unachieved revolution.

Céline Ségur is Associate Professor of Information and Communication Sciences at the University of Lorraine, France. She is a member of the Centre de recherche sur les mediations. Her research area is media reception and audiences.

This book provides a theoretical assessment of audience research issues. A host of contributions from French-speaking scholars question and analyse the participatory turn in media and communication research that has emerged over the last 15 years. This collection brings together high-quality theoretical and empirical contributions in order to promote scientific discussions and debates between English- and French-speaking academics. Ségur contextualizes the paradigmatic evolution of media communication, explaining how participation has become an imperative in media devices. In the first section authors explore, often critically, types of participatory media formats such as radio, television, and the internet. In the second section, authors focus on the participatory performances of audiences in public media spaces. Analysis is made of online forums, the phenomenon of lurking, and of urban spaces. This book provides viewpoints from a range of disciplines including social anthropology, information and communication sciences, and media studies. 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia