• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Freemium Economics: Leveraging Analytics and User Segmentation to Drive Revenue » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Freemium Economics: Leveraging Analytics and User Segmentation to Drive Revenue

ISBN-13: 9780124166905 / Angielski / Miękka / 2014 / 233 str.

Mobile Dev Memo) Seufert Eric Benjamin (Editor
Freemium Economics: Leveraging Analytics and User Segmentation to Drive Revenue Eric Benjamin (Editor, Mobile Dev Memo) Seufert 9780124166905 Elsevier Science & Technology - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Freemium Economics: Leveraging Analytics and User Segmentation to Drive Revenue

ISBN-13: 9780124166905 / Angielski / Miękka / 2014 / 233 str.

Mobile Dev Memo) Seufert Eric Benjamin (Editor
cena 194,26
(netto: 185,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 193,06
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Freemium Economics presents a practical, instructive approach to successfully implementing the freemium model into your software products by building analytics into product design from the earliest stages of development. Your freemium product generates vast volumes of data, but using that data to maximize conversion, boost retention, and deliver revenue can be challenging if you don't fully understand the impact that small changes can have on revenue. In this book, author Eric Seufert provides clear guidelines for using data and analytics through all stages of development to optimize your implementation of the freemium model. Freemium Economics de-mystifies the freemium model through an exploration of its core, data-oriented tenets, so that you can apply it methodically rather than hoping that conversion and revenue will naturally follow product launch.

By reading Freemium Economics, you will:

  • Learn how to apply data science and big data principles in freemium product design and development to maximize conversion, boost retention, and deliver revenue
  • Gain a broad introduction to the conceptual economic pillars of freemium and a complete understanding of the unique approaches needed to acquire users and convert them from free to paying customers
  • Get practical tips and analytical guidance to successfully implement the freemium model
  • Understand the metrics and infrastructure required to measure the success of a freemium product and improve it post-launch
  • Includes a detailed explanation of the lifetime customer value (LCV) calculation and step-by-step instructions for implementing key performance indicators in a simple, universally-accessible tool like Excel

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Computers > Data Science - General
Computers > Data Science - Data Analytics
Computers > Database Administration & Management
Wydawca:
Elsevier Science & Technology
Seria wydawnicza:
Savvy Manager's Guides
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780124166905
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000278314
Ilość stron:
233
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
23.11 x 18.8 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"Seufert's book provides extensive guidance on analyzing the data generated by a freemium product to boost retention and drive revenue. By collecting and deploying analytics on large amounts of data generated by users of the product, through all stages of development and usage, the author explains how you can optimize your implementation of the freemium model." --Data and Technology Today, 2014

1. What is the Freemium Model? 2. Analytics as the Heart of Freemium 3. Quantitative Methods for Product Management 4. Freemium Metrics 5. Lifetime Customer Value 6. Monetization and Downstream Marketing 7. Virality 8. Optimized User Acquisition

Eric Seufert is a quantitative marketer with a passion for blending real-world problems with large amounts of data, econometric frameworks, and analytical systems. His professional specialty lies in programmatic statistical methods and predictive forecasting in freemium environments.

Eric received an undergraduate degree in Finance from the University of Texas at Austin and an MA in Economics from University College London, where he was an Erasmus Mundus scholar. Eric joined Skype immediately out of graduate school and subsequently held marketing and strategy roles at Digital Chocolate and Wooga, where he is now the Head of Marketing. Prior to graduate school, Eric worked at uShip, the Austin-based marketplace for shipping services.

Originally from Texas, Eric currently lives in Berlin. In his spare time, Eric enjoys traveling and writing.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia