• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Free Speech in the New Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Free Speech in the New Media

ISBN-13: 9780754627913 / Angielski / Twarda / 2009 / 582 str.

Free Speech in the New Media  9780754627913 ASHGATE PUBLISHING GROUP - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Free Speech in the New Media

ISBN-13: 9780754627913 / Angielski / Twarda / 2009 / 582 str.

cena 1578,79
(netto: 1503,61 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1460,84
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This volume deals with questions of political and constitutional principle and theory that affect the law and regulation of content in new media that are based on digital technology. In the light of convergence between different forms of communication, it examines whether the justifications for government intervention in traditional analogue broadcasting and programme delivery continue to be persuasive. The essays examine in general whether new approaches to freedom of expression are required in the digital era and whether there is a continued role for public service broadcasting or its equivalent. They also explore content standards in more detail, discussing arguments for and against regulation in the areas of beliefs, indecency and advertising and whether there is a case for the European Union's measures to secure "Television without Frontiers."

Kategorie:
Nauka, Prawo i administracja
Kategorie BISAC:
Law > Jurisprudence
Law > Civil Rights
Social Science > Socjologia
Wydawca:
ASHGATE PUBLISHING GROUP
Seria wydawnicza:
Library Of Essays In Media Law
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780754627913
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
582
Waga:
1.36 kg
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

'This collection provides an insight into how the logic of the new media will ultimately compel the law.' Law Society Journal

Contents: Introduction; Part I Free Speech and Converged Media: Freedom of the press and public access: toward a theory of partial regulation of the mass media, Lee C. Bollinger; Broadcasting and speech, Jonathan Weinberg; Converging 1st Amendment principles for converging communications media, Thomas G. Krattenmaker and L.A. Powe Jr; Digital speech and democratic culture: a theory of freedom of expression for the information society, Jack M. Balkin; Media freedom and political debate in the digital era, Jacob Rowbottom. Part II Public Service Broadcasting: Culture and consumerism: citizenship, public service broadcasting and the BBC's fair trading obligations, Georgina Born and Tony Prosser; European controls on member state promotion and regulation of public service broadcasting and broadcasting standards, Mike Varney; A marketplace approach to broadcast regulation, Mark S. Fowler and Daniel L. Brenner. Part III Content Standards: a) Beliefs: You can't say 'God' on the radio: freedom of expression, religious advertising and the broadcast media after Murphy v. Ireland, Andrew Geddis; 'A monstrous and unjustifiable infringement'? Political expression and the broadcasting ban on advocacy advertising, Andrew Scott; b) Indecency: The newness of new technology, Monroe E. Price; Beyond Madison? The US Supreme Court and the regulation of sexually explicit expression, Ian Cram; c) Content Regulation in the European Community: The revised television without frontiers directive: is it fit for the next century?, Berend Jan Drijber; Media convergence and the regulation of audiovisual content: is the European Community's Audio visual Media Services Directive fit for purpose? Rachel Craufurd Smith; d) Advertising: The value of commercial speech, Colin R. Munro; Name index.

Thomas Gibbons is a Professor in the Department of Law at the University of Manchester, UK



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia