• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Framing Information Literacy (Pil#73) Volume Four: Information Creation as a Process » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Framing Information Literacy (Pil#73) Volume Four: Information Creation as a Process

ISBN-13: 9780838989876 / Angielski / Miękka / 2018

Mary K. Oberlies;Janna Mattson
Framing Information Literacy (Pil#73) Volume Four: Information Creation as a Process Mattson, Janna L. 9780838989876 Association of College & Research Libraries - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Framing Information Literacy (Pil#73) Volume Four: Information Creation as a Process

ISBN-13: 9780838989876 / Angielski / Miękka / 2018

Mary K. Oberlies;Janna Mattson
cena 165,50
(netto: 157,62 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 154,50
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Information in any format is produced to convey a message and is shared via a selected delivery method. The iterative processes of researching, creating, revising, and disseminating information vary, and the resulting product reflects these differences. Many librarians struggle with the best methods, activities, and practices for teaching information literacy. Developing learning outcomes and activities, overcoming student and faculty apathy toward information literacy instruction, and meeting instructional and institutional goals can be difficult if you're feeling overwhelmed with instructional jargon, or uncertain in your teaching due to no formal training. Framing Information Literacy: Teaching Grounded in Theory, Pedagogy, and Practice is a collection of lesson plans grounded in theory and the ACRL Framework for Information Literacy for Higher Education. 52 chapters over six volumes provide approachable explanations of the ACRL Frames, various learning theory, pedagogy, and instructional strategies, and how they are used to inform the development of information literacy lesson plans and learning activities. Each volume explores one frame, in which chapters are grouped by broad disciplinary focus: social sciences, arts and humanities, science and engineering, and multidisciplinary. Every chapter starts with a discussion about how the author(s) created the lesson, any partnerships they nurtured, and an explanation of the frame and methodology and how it relates to the development of the lesson, and provides information about technology needs, pre-instruction work, learning outcomes, essential and optional learning activities, how the lesson can be modified to accommodate different classroom setups and time frames, and assessment. The six volumes of Framing Information Literacy aim to address the teaching anxiety and insecurity librarians often experience by offering narratives with the lesson plans that provide insight into the work involved in developing a polished lesson plan; begin filling the teaching and learning knowledge gap for librarians in the context of information literacy, capturing the knowledge and practice of fifty-eight teacher librarians and five teaching faculty from forty-one institutions for others to incorporate and build upon; and to explore how teacher librarians use the ACRL Framework in conjunction with educational theory and pedagogy to help readers form their own approaches to teaching information literacy. Each volume contains the table of contents and index for the entire set, as well as an overarching introduction and conclusion, for easy cross-referencing across volumes. Explore your favorite frame, or collect them all!

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Library & Information Science - General
Wydawca:
Association of College & Research Libraries
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780838989876
Rok wydania:
2018
Dostępne języki:
Oprawa:
Miękka

  • Acknowledgements
  • Introduction — Mary K. Oberlies and Janna Mattson, MLS
  • Chapter 27. What is an Annotated Bibliography and WHY Should I Do One? — Jolanda-Pieta van Arnhem and Jannette L. Finch, College of Charleston
  • Chapter 28. Taming the Wild Ones: Leveraging Social Learning for Information Literacy — Maoria J. Kirker, George Mason University
  • Chapter 29. Declaring Independence: Scaffolding IL Skills Through Final Research Projects — Victoria Elmwood, Loyola University New Orleans
  • Chapter 30. Transformative Learning: Changing ESL Students’ Research Methods through the Examination of the Processes of Information Creation — Amanda B. Albert, Washington University in St. Louis
  • Chapter 31. Finding Empirical Articles for Psychology — Allison Faix, Coastal Carolina University
  • Chapter 32. Helping Civil Engineering Students to Meet Real-World Information Needs — Theresa Calcagno, George Mason University
  • Chapter 33. Beyond “Is it Peer-Reviewed?”: Exploring Information Creation in the Sciences — Nicole Juve and Beth Twomey, North Dakota State University
  • Conclusion
  • Index



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia