• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Frameworks for Market Strategy: European Edition » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Frameworks for Market Strategy: European Edition

ISBN-13: 9781138889187 / Angielski / Twarda / 2016 / 592 str.

Noel Capon
Frameworks for Market Strategy: European Edition Noel Capon 9781138889187 Taylor & Francis Group - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Frameworks for Market Strategy: European Edition

ISBN-13: 9781138889187 / Angielski / Twarda / 2016 / 592 str.

Noel Capon
cena 1463,33 zł
(netto: 1393,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1360,10 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book helps students understand how to develop and implement a marketing strategy and how to manage the marketing process. The book provides a solid foundation in marketing management, both for future marketers, and for senior executives.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Multilevel
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
Taylor & Francis Group
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138889187
Rok wydania:
2016
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
592
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane

Section I: Marketing and the Firm  1. Introduction to Managing Marketing  2. The Value of Customers  Section II: Fundamental Insights for Strategic Marketing  3. Market Insight  4. Customer Insight  5. Insight about Competitors, Company, and Complementers  6. Marketing Research  Section III: Strategic Marketing  7. Identifying and Choosing Opportunities  8. Market Segmentation and Targeting  9. Market Strategy - Integrating Firm Efforts for Marketing Success  10. Managing through the Life Cycle  11. Managing Brands  Section IV: Implementing the Market Strategy  Part A: Providing Customer Value  12. Managing the Product Line  13. Managing Services and Customer Service  14. Developing New Products  Part B: Communicating Customer Value  15. Integrated Marketing Communications  16. Mass Communication  17. Digital Marketing  18. Directing and Managing the Field Sales Effort Part C: Delivering Customer Value  19. Distribution Decisions  20. Retailing and Wholesaling  Part D: Getting Paid For Customer Value 21. Critical Underpinnings of Pricing Decisions  22. Setting Prices  23. Ensuring the Firm Implements the Market Offer as Planned  24. Monitoring & Controlling Firm Performance and Functioning  25. International, Regional, and Global Marketing  26. Ethical, Legal, and Socially Responsible Decisions in Marketing

Noel Capon is the R.C. Kopf Professor of International Marketing at Columbia Business School, USA. He has published more than 60 articles and book chapters, and more than 30 books in English, Chinese, Russian, and Spanish. He has taught at schools around the world, including in Great Britain, Australia, China, France, and India. Frank Go is the Bewetour Emeritus Professor of Tourism Marketing at Rotterdam School of Management, Erasmus University, the Netherlands. He serves on the Board of the Service Leadership Institute, and Customer Connection.

Capon, Noel Noel Capon is Professor of Business at Columbia Un... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia