• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Fractions in Realistic Mathematics Education: A Paradigm of Developmental Research » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Fractions in Realistic Mathematics Education: A Paradigm of Developmental Research

ISBN-13: 9780792312826 / Angielski / Twarda / 1991 / 355 str.

Leen Streefland; Leen Streetland
Fractions in Realistic Mathematics Education: A Paradigm of Developmental Research Streefland, Leen 9780792312826 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Fractions in Realistic Mathematics Education: A Paradigm of Developmental Research

ISBN-13: 9780792312826 / Angielski / Twarda / 1991 / 355 str.

Leen Streefland; Leen Streetland
cena 806,99 zł
(netto: 768,56 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 771,08 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Elementary
Mathematics > Filozofia i historia matematyki
Psychology > General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
NATO Asi Series. Series D, Behavioural and Social Sciences
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792312826
Rok wydania:
1991
Wydanie:
1991
Numer serii:
000076426
Ilość stron:
355
Waga:
0.68 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.06
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

` Streefland is to be congratulated on his thoroughness in presenting a far reaching study with many ramifications. I predict that any reader will find many of the author's premises as well as generalizations thought evoking. '
Zentrallblatt für Didaktik der Mathematik, 5

and overview.- Notes Introduction.- 1 Description of the fraction problem.- 1.1 Introduction and overview.- 1.2 Pointing out the problem.- 1.3 Description of the problem.- 1.3.1 Historical perspective.- 1.3.2 Outlining the problem.- 1.4 Overview and outlook.- Notes chapter 1.- 2 Currents-standpoint-proposal.- 2.1 Introduction and overview.- 2.2 Currents.- 2.2.1 The structuralistic approach.- 2.2.2 The mechanistic approach.- 2.2.3 Pragmatic structuralism.- 2.2.4 Intermezzo.- 2.2.5 The realistic approach.- 2.2.6 The empiristic approach.- 2.3 Standpoint.- 2.4 Proposal.- 2.5 Review and outlook.- Notes chapter 2.- 3 The context of the research.- 3.1 Introduction and overview.- 3.2 Starting from the construction principle.- 3.3 Development research.- 3.4 Design and method.- 3.5 The research group.- 3.5.1 Introduction.- 3.5.2 A closer description of the research group.- 3.6 The researcher’s position.- 3.6.1 Roles.- 3.6.2 Between participation and distance.- 3.7 Conclusion.- Notes chapter 3.- 4 The course in theory and practice.- 4.1 Introduction and overview.- 4.2 Global outline of the fraction course.- 4.2.1 Foreword.- 4.2.2 Producing fractions.- 4.3 Producing fractions: the teaching experiment.- 4.3.1 Foreword.- 4.3.2’ starting Fractions’, or furnishing the concrete level.- 4.3.3 ‘Continuing fractions’, or en route to higher levels. Seating arrangements and dividing in other than distribution situations.- 4.3.4 ‘Repeating fractions’, or reviewing the rules.- 4.4 In view of mathematization.- 4.4.1 Foreword.- 4.4.2 The role of contexts.- 4.4.3 Manifold use of symbols, diagrams and models.- 4.4.4 Construction and production, or student contributions to education.- 4.4.5 Interaction.- 4.4.6 Intertwinement of the learning lines.- 4.5 Review and outlook.- Notes chapter 4.- 5 Individual portraits of the fraction researchers.- 5.1 Introduction and overview.- 5.2 Indicators for the (improvement in) quality of the individual learning processes.- 5.3 The student portraits.- 5.4 Review and outlook.- Notes chapter 5.- 6 Internal evaluation of the learning process.- 6.1 Introduction and overview.- 6.2 Yielding to and building up resistance to IN-distractors.- 6.3 Progression in schematizating through abbreviations.- 6.4 Models and diagrams.- 6.4.1 Flexible use of models and application of schemes and diagrams.- 6.4.2 Situation models.- 6.5 Acquiring representations fitting formally posed problems.- 6.6 Constructions and productions on a symbolic level.- 6.7 The framework of the level-theory and the course construction.- 6.8 Review and outlook.- Notes chapter 6.- 7 External or summative evaluation.- 7.1 Introduction and overview.- 7.2 Weighing the groups.- 7.3 Comparing and characterizing the programs.- 7.3.1 Introduction.- 7.3.2 NCR and NZR.- 7.3.3 Programs containing realistic features.- 7.4 The tests.- 7.5 Results.- 7.5.1 Introduction.- 7.5.2 The final test, a qualitative analysis.- 7.6 Summary and conclusions.- 7.6.1 Introduction.- 7.6.2 Summary of the results of the experimental group.- 7.6.3 Conclusions.- 7.7 Realistic and mechanistic: a difference in effects?.- 7.8 A look ahead.- Notes chapter 7.- 8 Theoretical review.- 8.1 Introduction and overview.- 8.2 Teaching and learning fractions.- 8.2.1 Introduction.- 8.2.2 Amply furnishing the first level.- 8.2.3 On to higher levels.- 8.2.4 General characteristics of vertical mathematization.- 8.3 Conclusion.- Notes chapter 8.- Epilogue: Sketch of a new course -fractions, an integrated perspective-.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia