• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Firm Internationalization » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Firm Internationalization

ISBN-13: 9781032534381 / Twarda / 2023 / 296 str.

Firm Internationalization  9781032534381 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Firm Internationalization

ISBN-13: 9781032534381 / Twarda / 2023 / 296 str.

cena 705,83 zł
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

In a fast-moving globalized world, companies need to develop contingent plans. This book, by analyzing the practical aspects of creating and using intangible resources for international development, offers original and relevant insights on this subject.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - General
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Organizational Development
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Frontiers in the Development of International Busi
ISBN-13:
9781032534381
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
296
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction   Part 1: Network resources for internationalization   1. The choice of entry modality, an approach based on the concept of proximity   2. Local practice of a business network for a foreign investor: the case of an Algerian business network   3. Valorization of the Expertise of an Agricultural Technical Institute on the International Stage: Opportunities and Managerial Innovation   4. Crowdfunding potential: A two-country study of awareness and intention toward crowdfunding   5. Acculturation inside partnerships in the Russian car industry   Part 2: The mobilization of cultural resources internationally   6. Digital serious games for training and research on soft skills in international management   7. Proficiency in the International Language of Management as a discursive identity resource   8. Managing cultural integration in a Franco-German acquisition   9. Cultural diversity and social innovation in non-profit organizations   Part 3: The resources of SMEs in emerging countries facing the international market   10. The internationalization of SMEs in a transition economy   11. Anticipation capacity of SMEs and transgenerational entrepreneurship - the case of family SMEs in Alexandria   12. Fair trade certification between the international and territorial: the management or the creation of paradoxes? The case of women's argan oil cooperatives in Morocco   Conclusion

Sophie Nivoix is Professor of Management Sciences at the University of Poitiers, France, and a member of the CEREGE laboratory. She has been treasurer of Atlas-AFMI (Association Francophone de Management International) since 2008 and was responsible for the Master’s degree in Law and Marketing at the Faculty of Law and Social Sciences at Poitiers from 2004 to 2020.

Christian Marcon is Professor of Information and Communication Sciences at the Institute of Business Administration (IAE) of the University of Poitiers, France, and a member of the CEREGE laboratory, where he leads the International Strategic Intelligence axis. He is in charge of the Master’s in Economic Intelligence at Poitiers. His work mainly focuses on the strategies of actors organized in networks and, in particular, is directly related to the fi eld of economic intelligence.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia