• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Fighting brand counterfeiting in E-commerce: Nike as an example » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Fighting brand counterfeiting in E-commerce: Nike as an example

ISBN-13: 9783638811026 / Angielski / Miękka / 2007 / 124 str.

Annika Kristin Baiker
Fighting brand counterfeiting in E-commerce: Nike as an example Baiker, Annika Kristin 9783638811026 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Fighting brand counterfeiting in E-commerce: Nike as an example

ISBN-13: 9783638811026 / Angielski / Miękka / 2007 / 124 str.

Annika Kristin Baiker
cena 300,49
(netto: 286,18 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 302,16
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Diploma Thesis from the year 2006 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, University of applied sciences, Neuss, 146 entries in the bibliography, language: English, abstract: ...] In the following first chapter of the study, a few basic remarks on brands and Ecommerce are first considered. In addition, the concept of brand and its functions are presented, followed by an overview of the development and use of eBusiness in general. After a brief description of the Nike brand in the second section, the following chapter provides a concrete account of brand and product piracy. Forms in which fake products appear, strategies of counterfeiters, causes and effects are explained. Particular emphasis is placed on the factor of the Internet and the effect of online auction houses as well as the problem of piracy for the Nike brand. ...] The fourth part presents possibilities and measures for fighting brand and product piracy. This includes, as a first step, becoming aware of the problem and recognizing the potential danger for a company. Following recognition of the problem of piracy, the second step is implementing suitable response measures. In addition to the legal situation and international approaches, measures for protecting the value added chain are discussed together with specifically adapted responses of different areas of companies such as Research and Development, Marketing, and Sales. Measures involving company strategies and policies are also considered. The last step deals with some concrete recommendations for how to deal with the problem from the point of view of Nike, which serves as a focus in developing methods for such areas as working together with government authorities, strengthening communication and security, and developing technological means of providing security. Finally, the fifth chapter of the study summarizes essential points and provides some recommendations.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783638811026
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
124
Waga:
0.17 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.74
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia