• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Feedback in Higher and Professional Education: Understanding It and Doing It Well » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Feedback in Higher and Professional Education: Understanding It and Doing It Well

ISBN-13: 9780415692298 / Angielski / Miękka / 2012 / 230 str.

David Boud
Feedback in Higher and Professional Education: Understanding It and Doing It Well Boud, David 9780415692298  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Feedback in Higher and Professional Education: Understanding It and Doing It Well

ISBN-13: 9780415692298 / Angielski / Miękka / 2012 / 230 str.

David Boud
cena 179,32
(netto: 170,78 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 178,58
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Learners complain that they do not get enough feedback, and educators resent that although they put considerable time into generating feedback, students take little notice of it. Both parties agree that it is very important. Feedback in Higher and Professional Education explores what needs to be done to make feedback more effective. It examines the problem of feedback and suggests that there is a lack of clarity and shared meaning about what it is and what constitutes doing it well. It argues that new ways of thinking about feedback are needed. There has been considerable development in research on feedback in recent years, but surprisingly little awareness of what needs to be done to improve it and good ideas are not translated into action. The book provides a multi-disciplinary and international account of the role of feedback in higher and professional education. It challenges three conventional assumptions about feedback in learning:

    • That feedback constitutes one-way flow of information from a knowledgeable person to a less knowledgeable person.
    • That the job of feedback is complete with the imparting of performance-related information.
    • That a generic model of best-practice feedback can be applied to all learners and all learning situations
It seeking a new approach to feedback, it proposes that it is necessary to recognise that learners need to be much more actively involved in seeking, generating and using feedback. Rather than it being something they are subjected to, it must be an activity that they drive.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Adult & Continuing Education
Education > Schools - Levels - Higher
Education > Teaching - General
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415692298
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
230
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"This book is timely and interesting and is to be recommended as a core read for all practitioners in understanding both their learners and the feedback process better." - David Ross, Director of the Centre for Academic Practice and Learning Development at the University of the West of Scotland

1. The Problem with Feedback David Boud and Elizabeth Molloy  2. Changing Conceptions of Feedback David Boud and Elizabeth Molloy  3. Resituating Feedback from the Reactive to the Proactive David Nicol  4. The Impact of Emotions in Feedback Elizabeth Molloy, Francesc Borrell Carrio, Ron Epstein  5. Socio-cultural Considerations in Feedback Andrea Paul, Kara Gilbert, Louisa Remedios  6. Trust and Sustainable Feedback for the Development of Student Learning Dispositions David Carless  7. Written Feedback: What is it good for and how can we do it well? Brian Jolly and David Boud  8. Feedback in the Digital Environment Brett Williams, Ted Brown, Robyn Benson  9. Feedback on Skills in Simulation Debra Nestel, Roger Kneebone, Fernando Bello  10. Implementing Multisource Feedback Jocelyn Lockyer and Joan Sargeant  11. The Role of Peers in Feedback Processes Richard Ladyshewsky  12. Utilising the Voice of Others: The example of consumer-delivered feedback Lisa McKenna and Fiona Kent  13. Decision-making for Feedback David Boud and Elizabeth Molloy           



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia