• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Fashionable Art » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Fashionable Art

ISBN-13: 9780857851826 / Angielski / Miękka / 2015 / 200 str.

Adam Geczy & Jacqueline Millner
Fashionable Art Adam Geczy & Jacqueline Millner 9780857851826 Bloomsbury Academic - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Fashionable Art

ISBN-13: 9780857851826 / Angielski / Miękka / 2015 / 200 str.

Adam Geczy & Jacqueline Millner
cena 145,09
(netto: 138,18 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 144,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Owing to digitization, globalization and mass culture, what is deemed 'desirable' and 'of the moment' in art has increasingly followed the patterns of fashion. While in the past artistic styles were always inflected with signs of their modernity, today biennales and art markets are defined by the next big thing, the next sensation, the next new idea. But how do opinions of what is 'good', 'progressive' and 'cutting edge' guide styles? What is it that makes works of art fashionable and commercial?Fashionable Art critically explores the relationships between art, commerce, taste and cultural value. Each chapter covers a major style or movement, from Chinese and Aboriginal art, Cubism and Pop Art to alternative identity and outsider art, exploring how contemporary art has been shaped since the 1970s. Drawing upon a variety of theoretical frameworks, from Adorno and Bourdieu to Simmel and Zizek, expert visual cultural scholars Geczy and Millner engage with both historical and contemporary debates on this lively topic.Taking a complex view of the meaning of fashion as it relates to art, while also offering critiques of 'art as fashion', Fashionable Art is an original, key text that will be essential reading for students and scholars of art history, fashion studies and material culture.

Kategorie:
Sztuka, Architektura
Kategorie BISAC:
Design > Fashion & Accessories
Design > Textile & Costume
Art > History - General
Wydawca:
Bloomsbury Academic
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780857851826
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
200
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
23.37 x 16.26 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

This stimulating, informative and well-needed book navigates contemporary art with viewpoints that are as refreshing as they are incisive. Fashionable Art presents us with an array of surprises and is written with verve and wit. This is a very original contribution to studies in contemporary art, an essential read - but not for the faint hearted! Benjamin Genocchio, Editor-in-Chief of Artnet, New York, USA

Introduction1. Impressionism: The Avant-Garde Imperative 2. Cubism: The Avant-Garde Made Academic 3. Expressionism and Abstraction: The Guarantee of Feeling4. The Popularity of Pop and the Apotheosis of Kitsch5. Povera and Grunge: Power to the Poor 6. Photography Becomes Photomedia 7. Identity Art8. Chinese, 'Asian' and Aboriginal Art: Neo-Exoticism and Neo-Primitivism 9. YBA: Marketing the New10. Interactivity, Inclusion and Immersion11. The Art Market and Marketing ArtConclusion: Art and the Eternal ReturnBibliographyIndex

Adam Geczy is an artist and writer who teaches at Sydney College of the Arts at the University of Sydney, Australia. Jacqueline Millner is Associate Dean at Sydney College of the Arts, University of Sydney, Australia.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia