• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Fashion Theory: An Introduction » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Fashion Theory: An Introduction

ISBN-13: 9780415496216 / Angielski / Miękka / 2014 / 236 str.

Malcolm Barnard
Fashion Theory: An Introduction Barnard, Malcolm 9780415496216 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Fashion Theory: An Introduction

ISBN-13: 9780415496216 / Angielski / Miękka / 2014 / 236 str.

Malcolm Barnard
cena 222,96
(netto: 212,34 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 221,59
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Fashion is both big business and big news. From models' eating disorders and sweated labour to the glamour of a new season's trends, statements and arguments about fashion and the fashion industry can be found in every newspaper, consumer website and fashion blog. Books which define, analyse and explain the nature, production and consumption of fashion in terms of one theory or another abound. But what are the theories that run through all of these analyses, and how can they help us to understand fashion and clothing? Fashion Theory: an introduction explains some of the most influential and important theories on fashion: it brings to light the presuppositions involved in the things we think and say about fashion every day and shows how they depend on those theories. This clear, accessible introduction contextualises and critiques the ways in which a wide range of disciplines have used different theoretical approaches to explain - and sometimes to explain away - the astonishing variety, complexity and beauty of fashion. Through engaging examples and case studies, this book explores:

  • fashion and clothing in history
  • fashion and clothing as communication
  • fashion as identity
  • fashion, clothing and the body
  • production and consumption
  • fashion, globalization and colonialism
  • fashion, fetish and the erotic.
This book will be an invaluable resource for students of cultural studies, sociology, gender studies, fashion design, textiles or the advertising, marketing and manufacturing of clothes.

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Design > Fashion & Accessories
Social Science > Socjologia
Health & Fitness > Beauty & Grooming - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415496216
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
236
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Introduction  2. Fashion and Fashion Theories  3. What Fashion Is and Is Not  4. What Fashion and Clothing Do  5. Fashion and/in History  6. Fashion as Communication  7. Fashion, Identity and Difference  8. Fashion, Clothes and the Body  9. Fashion Production and Consumption  10. Modern and Postmodern Fashion  11. Globalization and Colonialism  12. Fashion and (the) Image  13. Fashion, Fetish and the Erotic  14. Conclusion

Malcolm Barnard is Senior Lecturer in Visual Culture at Loughborough University, where he teaches the history and theory of art and design. His interests lie in the theories and philosophies of art and design, especially the areas of fashion and graphic design.

Barnard, Malcolm Malcolm Barnard is Senior Lecturer in the School o... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia