• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Fashion Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Fashion Marketing

ISBN-13: 9780750668972 / Angielski / Twarda / 2007 / 324 str.

Tony Hines; Margaret Bruce
Fashion Marketing Tony Hines Margaret Bruce 9780750668972 Butterworth-Heinemann - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Fashion Marketing

ISBN-13: 9780750668972 / Angielski / Twarda / 2007 / 324 str.

Tony Hines; Margaret Bruce
cena 924,88
(netto: 880,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 906,73
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

A collection of international contributions from renowned academics and practitioners from the UK, USA and China, the second edition of Fashion Marketing has been revised and expanded to incorporate the major changes in the fashion industry since 2001. This edition integrates everything on fashion marketing that a student or practitioner could ever need. Now covering all the key themes and issues of the area:

*globalization
*fast fashion
*luxury fashion
*offshoring
*business-to-business
*forecasting
*sourcing
*supply chain management (demand management)
*new product development
*design management
*logistics
*range planning
*colour prediction
*market testing
*e-commerce
*strategy

Ideal for use on Fashion marketing and Fashion management programmes, this book will also be invaluable on any undergraduate or postgraduate courses in Fashion, Textiles, Apparel and Retailing Management. This book will also serve as a useful, informative and authoritative text for senior managers in the fashion marketing industries wanting to gain further understanding of current and future developments within the industry.

*Exciting new edition, fully revised and expanded to include hot new issues such as globalisation, luxury brands and increasingly complex supply chains
*Global focus and up-to-date case studies aid students in gaining a greater understanding of the structure and complexity of the industry
*A range of well-respected and international contributors

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Butterworth-Heinemann
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750668972
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
324
Waga:
0.53 kg
Wymiary:
24.16 x 14.73 x 1.93
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Global markets and Global supplies; Supply chain strategies, structures and relationships; The challenges of fashion buying and merchandising; Segmenting fashion consumers: Reconstructing the challenge of consumer complexity; Developing a research agenda for the internationalization of fashion retailing; Retail brand marketing in the fashion industry; Competitive marketing strategies of luxury fashion companies; Store environment of fashion retailers: A Hong Kong perspective; The process of trend development leading to a fashion season; Innovation management in creating new fashion; Consumers and their negative selves, and the implications for fashion marketing; Fashion retailer desired and perceived identity; Fashion E-tailing; The international flagship stores of luxury fashion retailers; The making and marketing of a trend; Approaches to doing research

Tony Hines, Margaret Bruce

Bruce, Margaret Manchester School of Management, UMIST, UK... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia