• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Fashion Branding and Communication: Core Strategies of European Luxury Brands » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Fashion Branding and Communication: Core Strategies of European Luxury Brands

ISBN-13: 9781137523426 / Angielski / Twarda / 2017 / 188 str.

Byoungho Jin; Elena Cedrola
Fashion Branding and Communication: Core Strategies of European Luxury Brands Jin, Byoungho 9781137523426 Palgrave Pivot - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Fashion Branding and Communication: Core Strategies of European Luxury Brands

ISBN-13: 9781137523426 / Angielski / Twarda / 2017 / 188 str.

Byoungho Jin; Elena Cedrola
cena 261,63
(netto: 249,17 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 250,57
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This second volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Management series focuses on core strategies of branding and communication of European luxury and premium brands. Brand is a critical asset many firms strive to establish, maintain, and grow. It is more so for fashion companies when consumers purchase styles, dreams and symbolic images through a brand. The volume starts with an introductory chapter that epitomizes the essence of fashion brand management with a particular emphasis on emerging branding practices, challenges and trends in the fashion industry. The subsequent five cases demonstrate how a family workshop from a small town can grow into a global luxury or premium brand within a relatively short amount of time. Scholars and practitioners in fashion, retail, branding, and international business will learn how companies can establish a strong brand identity through innovative strategies and management.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Technology & Engineering > Technical & Manufacturing Industries & Trades
Wydawca:
Palgrave Pivot
Seria wydawnicza:
Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Brand Managemen
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137523426
Rok wydania:
2017
Wydanie:
2017
Numer serii:
000795887
Ilość stron:
188
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.27
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Chapter 1. Brands as Core Assets: Trends and Challenges of Branding in Fashion Business

Byoungho Jin & Elena Cedrola


Chapter 2. Harmont & Blaine: A Successful Dachshund to Build the Values and Brand Identity

Maria Colurcio & Monia Melia


Chapter 3. Salvatore Ferragamo: Brand Heritage as Main Vector of Brand Extension and Internationalization

Maria Carmela Ostillio & Sarah Ghaddar


Chapter 4. Tod’s: A Global Multi-Brand Company with a Taste of Tradition

Maria Carmela Ostillio & Sarah Ghaddar


Chapter 5. The Prada Trend: Brand Building at the Intersection of Design, Art, Technology and Retail Experience

<       Stefania Masè & Ksenia Silchenko


Chapter 6. Louis Vuitton’s Art-based Strategy to Communicate Exclusivity and Prestige

Stefania Masè & Elena Cedrola 

Byoungho Jin is Putnam and Hayes Distinguished Professor in the Department of Consumer, Apparel, and Retail Studies at the University of North Carolina, Greensboro, USA. Her research area focuses on international apparel retailing and branding.

Elena Cedrola is Professor at the University of Macerata, Italy, where she teaches Management and International Marketing. She is also Professor at the Catholic University of Milan, Italy. Dr Cedrola’s research area focuses on SMEs’ internationalization and Country of Origin Effect. 

This second volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Management series focuses on core strategies of branding and communication of European luxury and premium brands. Brand is a critical asset many firms strive to establish, maintain, and grow. It is more so for fashion companies when consumers purchase styles, dreams and symbolic images through a brand. The volume starts with an introductory chapter that epitomizes the essence of fashion brand management with a particular emphasis on emerging branding practices, challenges and trends in the fashion industry. The subsequent five cases demonstrate how a family workshop from a small town can grow into a global luxury or premium brand within a relatively short amount of time.  Scholars and practitioners in fashion, retail, branding, and international business will learn how companies can establish a strong brand identity through innovative strategies and management.   



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia