• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Fandom, Image and Authenticity: Joy Devotion and the Second Lives of Kurt Cobain and Ian Curtis » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Fandom, Image and Authenticity: Joy Devotion and the Second Lives of Kurt Cobain and Ian Curtis

ISBN-13: 9781137393524 / Angielski / Twarda / 2014 / 212 str.

Jennifer Otter Bickerdike
Fandom, Image and Authenticity: Joy Devotion and the Second Lives of Kurt Cobain and Ian Curtis Otter Bickerdike, Jennifer 9781137393524 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Fandom, Image and Authenticity: Joy Devotion and the Second Lives of Kurt Cobain and Ian Curtis

ISBN-13: 9781137393524 / Angielski / Twarda / 2014 / 212 str.

Jennifer Otter Bickerdike
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Kurt Cobain and Ian Curtis. Their early and unexpected deaths propelled them to iconic status, as beacons for the values of individuality and authenticity. However, with each passing year, the images of the lead men become further removed from
their original humanity. From Converse to cake, this book examines how their 'brands' lend credibility to commerce, while the increasing worth placed on the singers provides a modern example of a secular belief system propelled by media, technology and the value of immediacy in the 2.0 world. Journeys to spaces and places associated with the two singers are akin to pilgrimages, sacred trips that hope to capture and connect with the very essences that the men have been stripped of in their ever-widening appeal. Within this context, Curtis and Cobain become guides and Anglicised role models in the search for personal identity and community in the modern uncertain world.

Kategorie:
Sztuka, Albumy
Kategorie BISAC:
Social Science > Popular Culture
Social Science > Śmierć i umieranie
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Seria wydawnicza:
Pop Music, Culture and Identity
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137393524
Rok wydania:
2014
Wydanie:
2014
Numer serii:
000755117
Ilość stron:
212
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
21.59 x 14.48 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

List of Contents List of Figures Acknowledgements Introduction 1. Joy Division Tribute Bands 2. Cult of Curtis 3. Hagiography 4. Branding of the 'Hyperreal' 5. I Want To Own Your Memory 6. Joy Division Documentaries 7. Dark Tourism and Sonic Pilgrimage Conclusion Notes Bibliography

Jennifer Otter Bickerdike is Senior Lecturer at the University of East London, UK. She started off in the music industry, as College Marketing Representative for Sony Music, touring with Pearl Jam, Rage Against the Machine and a little band called Nirvana. At 25, she went on to be the West Coast Marketing Director for Interscope Geffen A M Records, creating branding and marketing campaigns for artists such as No Doubt, Sting, U2 and Eminem. In 2003, she started her own marketing company, working with a variety of culture industry tastemakers, including L.A.M.B., Facebook and Quannum Projects, while lecturing at San Francisco State University and writing her MA in Humanities on Morrissey fandom as religion. She has recently obtained her PhD in Cultural Studies at Goldsmiths University of London.

Otter Bickerdike, Jennifer Dr Jennifer Otter Bickerdike is Senior Lecturer an... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia