• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Faith and Media: Analysis of Faith and Media: Representation and Communication » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Faith and Media: Analysis of Faith and Media: Representation and Communication

ISBN-13: 9789052015347 / Angielski / Miękka / 2009 / 257 str.

Fragnière, Gabriel
Faith and Media: Analysis of Faith and Media: Representation and Communication Fragnière, Gabriel 9789052015347 European Interuniversity Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Faith and Media: Analysis of Faith and Media: Representation and Communication

ISBN-13: 9789052015347 / Angielski / Miękka / 2009 / 257 str.

Fragnière, Gabriel
cena 279,13
(netto: 265,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 276,97
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In the past, ideologies and religions had a real impact on the media. In the current era of mass media and communication strategies, perception takes priority over identity and new questions arise: how to introduce faith and religion in a pluralising and detraditionalising world? What possibilities are offered by the new media? How can technical innovations be incorporated in church communication?
Following the conference Belief in the Media (April 2007), this publication focuses on the gap between the language of faith and the language of the general media. The different contributors analyse, from within but also from outside a church context, the historical changes and challenges the Catholic Church and other faiths and denominations face with regard to their social communication and media strategies. However it is not only the relationship of religious institutions with the media that is at stake, but also the way in which the media cover topics such as the Middle East, Muslim immigrant populations in Europe, and the World Youth Day. Journalists have to find new ways to get a grip on these issues too."

Kategorie:
Religia
Kategorie BISAC:
Political Science > General
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Religion > Christian Church - Canon & Ecclesiastical Law
Wydawca:
European Interuniversity Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789052015347
Rok wydania:
2009
Numer serii:
000311041
Ilość stron:
257
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Michel Walrave: Preface. Communicating about Faith. Balancing between Identity and Perception? - Hans Geybels: A Long History of Trial-and-Error - Peter Horsfield: The Language of Media and the Language of Faith - Franz-Josef Eilers: Church and Social Communication - Ernest Henau: Church and Media. Two Worlds? - Marit Trioen/Martina Temmerman: Patterns of Inconsistency. Naming and Transitivity in the Coverage of the World Youth Day 2005 in the Flemish Press - Joan Hemels: Faith and Journalism under Strain. Some Observations with Relation to Printed Media in the Netherlands - Jacques Guyot: Mediating Religious Matters on PSB Television in Europe - Jim McDonnell: From Certainty to Diversity. The Evolution of British Religious Broadcasting since 1990 - Daniela Frank: Faith, Church and Audiovisual Media. Case Studies from Africa, Asia, Latin America and Europe - Fadi Kabatilo: Muslim Women's Dress and Its Relation to Other Discourses in Time Magazine during 1985-2004 - Khaled Hroub: Caught in the Crossfire. Faith and Media between Western Policies and Radical Islam in the Middle East.

The Editors: Hans Geybels is professor at the Department of Pastoral Theology (K.U. Leuven) and spokesperson of Cardinal Danneels.
Sara Mels is project coordinator at the University Centre Saint-Ignatius Antwerp (UCSIA).
Michel Walrave is professor at the Department of Communication Sciences at the University of Antwerp.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia