• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Fairness in Consumer Contracts: The Case of Unfair Terms » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Fairness in Consumer Contracts: The Case of Unfair Terms

ISBN-13: 9781840144925 / Angielski / Twarda / 2007 / 476 str.

Chris Willett
Fairness in Consumer Contracts: The Case of Unfair Terms Willett, Chris 9781840144925 ASHGATE PUBLISHING GROUP - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Fairness in Consumer Contracts: The Case of Unfair Terms

ISBN-13: 9781840144925 / Angielski / Twarda / 2007 / 476 str.

Chris Willett
cena 730,17 zł
(netto: 695,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book focuses on unfair contract terms in consumer contracts, in particular the existing legislation and the proposals by the Law Commissions for a new unified regime. In this context it considers, in particular, what we mean by fairness (both procedurally and in substance); the tools used; the European dimension; the move from general principles from the more piecemeal approach typical in UK legal tradition; and the further move in this direction as a result of the Unfair Commercial Practices Directive.

Kategorie:
Nauka, Prawo i administracja
Kategorie BISAC:
Law > Consumer
Law > Contracts
Wydawca:
ASHGATE PUBLISHING GROUP
Seria wydawnicza:
Markets and the Law
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781840144925
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
476
Waga:
0.82 kg
Wymiary:
24.4 x 16.7 x 3.1
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

'For the typical consumer 'freedom of contract' is often a slogan that has little connection to reality. Negotiation is rarely feasible. And so the law intervenes in pursuit of a fairer outcome than is generated by the market. But how do we understand 'fairness' mandated by law? In this book Chris Willett provides a thorough and thoughtful investigation.' Stephen Weatherill, Somerville College, University of Oxford, UK 'This timely book presents a sustained and penetrating analysis of the key articulations of (un)fairness in the law of consumer contracts. If we are to improve our understanding of the principal pieces in this particular regulatory jigsaw - "good faith", "transparency", "inequality of bargaining strength", "significant imbalance", "consumer choice", "reasonable expectation", and the like - as well as their interrelationships, then Willett's expert commentary is essential reading.' Roger Brownsword, King's College London, UK

Contents: Preface; Introduction to fairness issues; Freedom, fairness and testing for unfairness; Introduction to the fairness regimes; Default rules, reasonable expectations and reasonableness under UCTA; The Unfair Terms in Consumer Contract Terms Regulations (UTCCR); The general fairness reviews - UCTA, UTCCR and the new test; A broader view of the fairness regimes described; The transformation; Reviewing the rules on unfair terms in consumer contracts and surveying the bigger picture; Index.

Chris Willett is Professor of Consumer Law at De Montfort University, UK.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia