• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Faculty Identities and the Challenge of Diversity: Reflections on Teaching in Higher Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Faculty Identities and the Challenge of Diversity: Reflections on Teaching in Higher Education

ISBN-13: 9781612051147 / Angielski / Twarda / 2013 / 208 str.

Mark Chesler
Faculty Identities and the Challenge of Diversity: Reflections on Teaching in Higher Education Chesler, Mark A. 9781612051147  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Faculty Identities and the Challenge of Diversity: Reflections on Teaching in Higher Education

ISBN-13: 9781612051147 / Angielski / Twarda / 2013 / 208 str.

Mark Chesler
cena 921,09
(netto: 877,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 881,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This book examines the undergraduate teaching experiences and collegial relationships of university faculty who hold appointments in social science, humanities, or natural science and engineering, and who have received undergraduate teaching or service-to-diversity nominations and awards. Documenting and interpreting faculty members' social identities and pedagogical practices, Faculty Identities and the Challenge of Diversity explores how professors address the diverse racial, ethnic, gender, and sexual identities of their students. By carefully considering how this unique group of faculty makes sense of their instruction and classrooms, this book provides practical advice that will prove beneficial to both experienced and new teachers looking to improve their practice in a changing educational landscape.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Higher
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Education > Educational Policy & Reform
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781612051147
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
208
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.11 x 15.75 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Part I: Background and Contexts 1. The State of Research with Faculty Identities in Higher Educational Classrooms and Institutional Contexts 2. Issues of Research Design and Reflexivity 3. A Schematic for Analyzing Conflict in the University Classroom Part II: Difference and Diversity in Classroom Interactions 4. How Race and Gender Shape Perceived Challenges to Classroom Authority and Expertise 5. Identity, Power, and Conflict: Pedagogical Strategies for Successful Classroom Peer Dynamics 6. Responding to “Hot Button Issues”: Pedagogical Approaches to Racial Conflict in the Classroom Part III: Examinations of the Role of Identity 7. Racial Practices in the Classroom: White Faculty’s Pedagogical Enactments That Reproduce and/or Transform White Dominance 8. Race, Gender, and Bodily (Mis)Recognitions: Women of Color Faculty Experiences with White Students 9. Putting Their Bodies Off the Line: The Response of Men Faculty of Color to Classroom-Based Conflict Part IV: Larger Contexts . . . and Change 10. “Why Don’t You Get Somebody New to Do It?”: Race, Gender, and Identity Taxation in the Academy 11. Advocates for Diversity . . . Or Not: Faculty Members as Change-Agents? 12. Challenge, Advocacy, and Change

Mark Chesler is Emeritus Professor of Sociology at the University of Michigan. He is the author most recently of Challenging Racism in the University (with Amanda Lewis and James Crowfoot). Alford A. Young Jr. is Professor of Sociology and Afroamerican and African Studies at the University of Michigan. His most recent book is The Minds of Marginalized Black Men: Making Sense of Mobility, Opportunity, and Future Life Chances.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia