• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Factors Influencing the Adoption of Online Purchase » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Factors Influencing the Adoption of Online Purchase

ISBN-13: 9783847343035 / Angielski / Miękka / 140 str.

Fariza Malawati Abdullah
Factors Influencing the Adoption of Online Purchase Abdullah, Fariza Malawati 9783847343035 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Factors Influencing the Adoption of Online Purchase

ISBN-13: 9783847343035 / Angielski / Miękka / 140 str.

Fariza Malawati Abdullah
cena 263,29
(netto: 250,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 263,91
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The aim of this study is to identify the adoption factors towards online purchase through Blogs in the Malaysian consumers context. A conceptual model integrating five determinants namely, utilitarian orientation, hedonic orientation, trust, opinion leadership and website features were proposed in this study. The employed instrument was developed based on adaptation from previous studies. The instrument was then subjected to validity and reliability test which then confirm that the instrument was appropriate for this study. A survey was conducted to a total of 269 respondents from all over Malaysia where the findings reveal that all five proposed determinants have strong relationship with attitudes towards online shopping through Blogs; however only three determinants, namely trust, utilitarian and hedonic orientation posed a significant influence in determining attitudes towards Blogs purchase. The findings also indicate that attitudes will lead to intention to purchase through Blogs. The result is beneficial for marketers to understand factors influencing customer s attitudes and intention to purchase through Blogs.

Kategorie:
Nauka, Prawo i administracja
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783847343035
Ilość stron:
140
Oprawa:
Miękka

Fariza M. Abdullah is a full time executive in a telecommunication company based in Malaysia. She did her part time Master in Business Administration in University Malaya, Malaysia.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia