• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Facilitating Concept Learning Through Analogy Teaching in Physics » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Facilitating Concept Learning Through Analogy Teaching in Physics

ISBN-13: 9783659793660 / Angielski / Miękka / 2015 / 212 str.

Kaboro Peter
Facilitating Concept Learning Through Analogy Teaching in Physics Kaboro Peter 9783659793660 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Facilitating Concept Learning Through Analogy Teaching in Physics

ISBN-13: 9783659793660 / Angielski / Miękka / 2015 / 212 str.

Kaboro Peter
cena 344,78
(netto: 328,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 344,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Research in concept learning in science reveals that analogy is an effective instructional strategy in facilitating conceptual change within a constructivist paradigm. However in non-Western countries most of the analogies used by researchers and teachers have merely replicated analogical models fashioned for teaching science within Western contexts. This book focuses on enhancing concept learning in science through context-rich analogies. In particular the book explores the effect of a traditional African dance analogy derived from learners' socio-cultural environment in learning physical heat concepts in Physics education. The results are compared with those of teaching the same concepts using the conventional methods. The set-up of the investigation is within a rural location in Kenya where African traditional dance is a familiar phenomenon to students. The results indicate that analogical teaching led to higher conceptual gains and greater motivation and self-concept compared to conventional methods. The book recommends that teachers should consider learners' socio-cultural knowledge as the basis for designing analogies in teaching abstract science concepts.

Research in concept learning in science reveals that analogy is an effective instructional strategy in facilitating conceptual change within a constructivist paradigm. However in non-Western countries most of the analogies used by researchers and teachers have merely replicated analogical models fashioned for teaching science within Western contexts. This book focuses on enhancing concept learning in science through context-rich analogies. In particular the book explores the effect of a traditional African dance analogy derived from learners socio-cultural environment in learning physical heat concepts in Physics education. The results are compared with those of teaching the same concepts using the conventional methods. The set-up of the investigation is within a rural location in Kenya where African traditional dance is a familiar phenomenon to students. The results indicate that analogical teaching led to higher conceptual gains and greater motivation and self-concept compared to conventional methods. The book recommends that teachers should consider learners socio-cultural knowledge as the basis for designing analogies in teaching abstract science concepts.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Methodology
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659793660
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
212
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.22
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Peter Kaboro, PhD: Studied Science Education at Egerton and Laikipia University. Chairman Department of Curriculum and Education Management, Laikipia University, Kenya.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia