• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Facets of Corporate Identity, Communication and Reputation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Facets of Corporate Identity, Communication and Reputation

ISBN-13: 9780415405270 / Angielski / Twarda / 2008 / 234 str.

T. C. Melewar
Facets of Corporate Identity, Communication and Reputation T. C. Melewar 9780415405270 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Facets of Corporate Identity, Communication and Reputation

ISBN-13: 9780415405270 / Angielski / Twarda / 2008 / 234 str.

T. C. Melewar
cena 893,16
(netto: 850,63 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 881,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Corporate branding and communication is big business. Companies throughout the world invest millions in strategies which aim to reinvent their profile in subtle yet important ways. The investment must be working, but what is it being spent on, and how do these rebranding exercises work? Including contributions from academics and practitioners, this important collection unravels the complexities of this growing field of study. The text is split into three coherent sections, focusing in turn on identity, communication and reputation. Case studies are used throughout the book to illustrate important issues, such as the basic principles of visual communication, the importance of reaching both internal and external stakeholders, and the challenges faced by companies working in multi-cultural environments. This book brings clarity and new theoretical insights to an important aspect of modern business. It is an invaluable companion for all students, researchers and practitioners with an interest in marketing, communications and international business.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Public Relations
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415405270
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
234
Waga:
0.51 kg
Wymiary:
23.37 x 16.33 x 1.96
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

 Contents: Part 1: Corporate Identity 1. Explicating relation between identity and culture: a multi-perspective conceptual model 2. An epiphany of three: corporate identity, corporate brand management, and corporate marketing 3. Non-Traditional Expressions of organizational visual identity: reaching consumers through alternative means 4. Illustrations of the internal management of corporate identity Part 2: Corporate Communication 5. Corporate Communication and corporate reputation: understanding how (best) practices make a difference 6. How Specific Should Corporate Communication Be? The Role of Advertising Language in Establishing a Corporate Reputation for CSR 7. Corporate Communication: reputation in action 8. Employing effective leadership in a crisis: a case study of Malden Mills, corporate reputation, and the limits of socially responsible public relations Part 3: Corporate Reputation 9. Projective corporate character in the branding of business schools 10. Creating better corporate reputations: an Australian perspective 11. An Attitudinal measure of Corporate Reputation 12. Corporate Reputation building: an Asian perspective

T. C. Melewar is Professor of Marketing and Strategy at Zurich University of Applied Sciences, Switzerland.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia