• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Exploring teachers' experiences in curriculum implementation in China » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Exploring teachers' experiences in curriculum implementation in China

ISBN-13: 9783838304199 / Angielski / Miękka / 2009 / 216 str.

Wenfeng Wang
Exploring teachers' experiences in curriculum implementation in China Wenfeng Wang 9783838304199 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Exploring teachers' experiences in curriculum implementation in China

ISBN-13: 9783838304199 / Angielski / Miękka / 2009 / 216 str.

Wenfeng Wang
cena 354,20 zł
(netto: 337,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 354,20 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book reports on a case study of four teachers' beliefs and practices in the course of implementing a new English curriculum in China. The data were collected from in-depth interviews and classroom observations during two site visits over an academic year. The findings indicate that teachers have views and ideas about English as a language, and about learning and teaching the language in relation to the new curriculum. Teachers make moment-to-moment decisions in the classroom drawing on these views and ideas in response to the school and social contexts. The teacher, the institution and the culture of learning are mutually informing and constitutive. This relationship becomes only more crucial in a context of new curriculum implementation, where teacher change in both beliefs and practices is essential. An enhanced understanding of this relationship calls for concerted efforts at the three levels (individual, institutional and social) in every endeavor to implement a new curriculum.

This book reports on a case study of four teachers beliefs and practices in the course of implementing a new English curriculum in China. The data were collected from in-depth interviews and classroom observations during two site visits over an academic year. The findings indicate that teachers have views and ideas about English as a language, and about learning and teaching the language in relation to the new curriculum. Teachers make moment-to-moment decisions in the classroom drawing on these views and ideas in response to the school and social contexts. The teacher, the institution and the culture of learning are mutually informing and constitutive. This relationship becomes only more crucial in a context of new curriculum implementation, where teacher change in both beliefs and practices is essential. An enhanced understanding of this relationship calls for concerted efforts at the three levels (individual,institutional and social) in every endeavor to implement a new curriculum.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Education > General
Business & Economics > Careers - General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783838304199
Rok wydania:
2009
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
216
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 1
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Wang, Wenfeng
Wenfeng Wang (BA, MA, PhD) is teaching EAP courses at theUniversity of Hong Kong. His research interests are in languageeducation and teacher development. Some recent publications are:English Language Education in China by JMMD, 2008 (with Andy Gao)and The English Curriculum for Senior Secondary Schools in Chinaby RELC, 2009 (with Agnes Lam).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia