• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Exploring Services Science: 6th International Conference, Iess 2015, Porto, Portugal, February 4-6, 2015, Proceedings » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Exploring Services Science: 6th International Conference, Iess 2015, Porto, Portugal, February 4-6, 2015, Proceedings

ISBN-13: 9783319149790 / Angielski / Miękka / 2015 / 352 str.

Henriqueta Novoa; Monica Dr Goicea; Michel Leonard
Exploring Services Science: 6th International Conference, Iess 2015, Porto, Portugal, February 4-6, 2015, Proceedings Nóvoa, Henriqueta 9783319149790 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Exploring Services Science: 6th International Conference, Iess 2015, Porto, Portugal, February 4-6, 2015, Proceedings

ISBN-13: 9783319149790 / Angielski / Miękka / 2015 / 352 str.

Henriqueta Novoa; Monica Dr Goicea; Michel Leonard
cena 201,24
(netto: 191,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book contains the refereed proceedings of the 6th International Conference on Exploring Service Science (IESS), held in Porto, Portugal in February 2015. Service science constitutes an interdisciplinary approach to systematic innovation in service systems, integrating managerial, social, legal, and engineering aspects to address the theoretical and practical challenges of the service industry and its economy. The 27 full papers accepted for IESS were selected from 69 submissions. The papers consider the topics service innovation, service exploration, service design, IT based service engineering, and service sustainability.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Service
Computers > Information Technology
Business & Economics > Information Management
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Lecture Notes in Business Information Processing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319149790
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2015
Numer serii:
000354981
Ilość stron:
352
Waga:
0.51 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.93
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Towards a Framework of Influence Factors for Value Co-creation in Service Systems.- Towards Contributory Development by the Means of Services as Common Goods.- Knowledge Sharing and Value Co-creation: Designing a Service System for Fostering Inter-generational Cooperation.- Towards a Cyberinfrastructure for Social Science Research Collaboration: The Service Science Approach.- Evolution and Overview of Linked USDL.- An Agile BPM System for Knowledge-Based Service Organizations.- A SoaML Approach for Derivation of a Process-Oriented Logical Architecture from Use Cases.- A Service Oriented Architecture for Total Manufacturing Enterprise Integration.- On the Necessity and Nature of E-Mobility Services – Towards a Service Description Framework.- Towards the Alignment of a Detailed Service-Oriented Design and Development Methodology with ITIL v.3.- How Social Responsibility Influences Innovation of Service Firms: An Investigation of Mediating Factors.- Verifying the Image-Dominant (ID) Logic Through Value Cross-Creation Between Social and Imagined Communities.- E-Health and Value Co-creation: The Case of Electronic Medical Record in an Italian Academic Integrated Hospital.- Service Convenience on Call Centers: Impacts on Repurchase.- Tourism as a Life Experience: A Service Science Approach.- Technological Trends in the Sport Field: Which Application Areas and Challenges?.- Shared Services: Exploring the New Frontier.- Towards a Conceptual Framework for Classifying Visualisations of Data from Urban Mobility Services.- Agent Based Simulation of Trust Dynamics in Dependence Networks.- Towards an IT-Based Coordination Platform for the German Emergency Medical Service System.- Education on Service Science Management and Engineering: A Comparative Analysis.- Business School Innovation Through a Service Science Approach: Organizational and Performance Measurement Issues.- Disclosing Paths for Multi-channel Service Research: A Contemporaneous Phenomenon and Guidelines for Future Investigations.- Interrelations of Success Factors for Selling Product-Service Systems from a Solution Sales Perspective.- How to Encourage the Use of Public Transport? A Multiservice Approach Based on Mobile Technologies.- Relationship Bonds and Customer Loyalty: A Study Across Different Service Contexts.- Exploring Opportunities to Improve Retail Store Quality Using RSQS.

This book contains the refereed proceedings of the 6th International Conference on Exploring Service Science (IESS), held in Porto, Portugal, in February 2015.

Service science constitutes an interdisciplinary approach to systematic innovation in service systems, integrating managerial, social, legal, and engineering aspects to address the theoretical and practical challenges of the service industry and its economy.

The 27 full papers accepted for IESS were selected from 69 submissions. The papers consider the topics service innovation, service exploration, service design, IT-based service engineering, and service sustainability.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia