• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Exploring Service Science: 10th International Conference, Iess 2020, Porto, Portugal, February 5-7, 2020, Proceedings » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Exploring Service Science: 10th International Conference, Iess 2020, Porto, Portugal, February 5-7, 2020, Proceedings

ISBN-13: 9783030387235 / Angielski / Miękka / 2020 / 400 str.

Henriqueta Novoa; Monica Drăgoicea; Niklas Kuhl
Exploring Service Science: 10th International Conference, Iess 2020, Porto, Portugal, February 5-7, 2020, Proceedings Nóvoa, Henriqueta 9783030387235 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Exploring Service Science: 10th International Conference, Iess 2020, Porto, Portugal, February 5-7, 2020, Proceedings

ISBN-13: 9783030387235 / Angielski / Miękka / 2020 / 400 str.

Henriqueta Novoa; Monica Drăgoicea; Niklas Kuhl
cena 201,24
(netto: 191,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > Information Technology
Computers > Business & Productivity Software - General
Computers > Data Science - General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Lecture Notes in Business Information Processing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030387235
Rok wydania:
2020
Wydanie:
2020
Numer serii:
000354981
Ilość stron:
400
Waga:
0.57 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.16
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Customer Experience.- Customer experience literature analysis based on bibliometry.- On Finding the Voice of the Customer in the Digital Traces of the Michelin-Star Gastronomy Experience: Unveiling Insights for Service Design.- Quality and efficiency evaluation of airlines services.- Reducing the Expectation-Performance Gap in EV Fast Charging by Managing Service Performance.- Data Analytics in Service.- Collaborative Recommendations with Deep Feed-Forward Networks: an Approach to Service Personalization.- Empirical Analysis of Call Center Load & Service Level for Shift Planning.- Enabling System-Oriented Service Delivery in Industrial Maintenance: A Meta-Method for Predicting Industrial Costs of Downtime.- Half-empty or half-full? A Hybrid Approach to Predict Recycling Behavior of Consumers to Increase Reverse Vending Machine Uptime.- Real-Time Prediction of Market Basket Additions as a Way to Enhance Customer Service Levels.- Emerging Service Technologies.- Artificial Intelligence Theory in Service Management.- Conceptualizing the Role of Blockchain Technology in Digital Platform Business.- Towards a Better Understanding of Smart Services- a Cross-Disciplinary Investigation.- Service robots in the hospitality industry: An exploratory literature review.- Understanding FinTech ecosystem evolution through service innovation and socio-technical system perspective.- Understanding the Impact of Artificial Intelligence on Services.- Service Design and Innovation.- Igniting the Spark: Overcoming Organizational Change Resistance to Advance Innovation Adoption - The Case of Data-Driven Services.- Service Design for Business Process Reengineering.- The SDCS method: a new service design method for companies undergoing a servitization process.- Understanding Service Design and Design Thinking Differences Between Research and Practice: An Empirical Study.- Upgrading the Data2Action framework: results deriving from ist application in the printing industry.- Service Ecosystems.- Tiers-Lieu for Services: An Exploratory Approach to Societal Progression.- A Service Ecosystem Ontology Perspective: SDG Implementation Mechanisms in Public Safety.- Benchmarking the metabolism of European Union countries to promote the continuous improvement of service ecosystems.- Ten Years Exploring Service Science: Looking Back to Move Forward.- The Digital Twin as a Service Enabler: from the Service Ecosystem to the Simulation Model.- Service Management.- Is there a relationship of interdependence between resilience, viability and competitiveness? Ditron Ltd. case-study.- Modelling Service Processes as Discrete Event Systems with ARTI-Type Holonic Control Architecture.- The Role of Error Management Culture and Leadership on Failures and Recovery in Services.

This book constitutes the proceedings of the 10th International Conference on Exploring Service Science, IESS 2020, held in Porto, Portugal, in February 2020.

The 28 papers presented in this volume were carefully reviewed and selected from 42 submissions. The book includes papers that extend the view on different concepts related to the development of the Service Science domain of study, applying them to frameworks, advanced technologies, and tools for the design of new, digitally-enabled service systems. This book is structured in six parts, based on the six main conference themes, as follows: Customer Experience, Data Analytics in Service, Emerging Service Technologies, Service Design and Innovation, Service Ecosystems, and Service Management.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia