• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Exploring Chinese EFL Teachers' Knowledge of Vocabulary Instruction » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Exploring Chinese EFL Teachers' Knowledge of Vocabulary Instruction

ISBN-13: 9783659783388 / Angielski / Miękka / 2015 / 192 str.

Zhang Weimin
Exploring Chinese EFL Teachers' Knowledge of Vocabulary Instruction Zhang Weimin 9783659783388 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Exploring Chinese EFL Teachers' Knowledge of Vocabulary Instruction

ISBN-13: 9783659783388 / Angielski / Miękka / 2015 / 192 str.

Zhang Weimin
cena 187,86
(netto: 178,91 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 187,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Researchers have explored second language (L2) teachers' knowledge focusing not only on their prior language learning experience, previous L2 teacher education, and teaching practices, but also on specific curricular areas, such as teaching L2 grammar, teaching L2 reading, and teaching L2 writing. This line of research has contributed to L2 teacher education, particularly how to develop an effective knowledge base for teacher candidates. This study was conducted to investigate English as a foreign language (EFL) teachers' knowledge of vocabulary instruction. Specifically, employing three qualitative techniques for data collection (i.e., interviews, classroom observations, and stimulated recall), the study examined seven Chinese EFL university teachers' knowledge of vocabulary instruction from four dimensions: their beliefs about vocabulary learning, their understandings about vocabulary teaching, the relationship between their knowledge of vocabulary instruction and vocabulary teaching practices, and the sources of their knowledge about vocabulary instruction.

Researchers have explored second language (L2) teachers knowledge focusing not only on their prior language learning experience, previous L2 teacher education, and teaching practices, but also on specific curricular areas, such as teaching L2 grammar, teaching L2 reading, and teaching L2 writing. This line of research has contributed to L2 teacher education, particularly how to develop an effective knowledge base for teacher candidates. This study was conducted to investigate English as a foreign language (EFL) teachers knowledge of vocabulary instruction. Specifically, employing three qualitative techniques for data collection (i.e., interviews, classroom observations, and stimulated recall), the study examined seven Chinese EFL university teachers knowledge of vocabulary instruction from four dimensions: their beliefs about vocabulary learning, their understandings about vocabulary teaching, the relationship between their knowledge of vocabulary instruction and vocabulary teaching practices, and the sources of their knowledge about vocabulary instruction.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659783388
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
192
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.12
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Weimin Zhang acquired his MA in TEFL at the University of Nottingham and his PhD in applied linguistics at Georgia State University. He is working as a professor of applied linguistics at Tsinghua University, Beijing. His research interests include second language pedagogy, genre theory & academic writing, and English as a medium of instruction.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia