• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Explorations in Critical Studies of Advertising » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Explorations in Critical Studies of Advertising

ISBN-13: 9780367877453 / Angielski / Miękka / 2019 / 284 str.

James F. Hamilton; Robert Bodle; Ezequiel Korin
Explorations in Critical Studies of Advertising James F. Hamilton Robert Bodle Ezequiel Korin 9780367877453 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Explorations in Critical Studies of Advertising

ISBN-13: 9780367877453 / Angielski / Miękka / 2019 / 284 str.

James F. Hamilton; Robert Bodle; Ezequiel Korin
cena 204,40
(netto: 194,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This volume provides a thoughtful and wide-ranging exploration of approaches to the critical study of advertising.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Cultural and Media Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367877453
Rok wydania:
2019
Numer serii:
000026819
Ilość stron:
284
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.57
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction: Critical Traditions



James F. Hamilton and Robert Bodle



 



Part I: Critical Political Economy



1. Marketers’ Influence on Media: Renewing the Radical Tradition for the Digital Age



Jonathan Hardy



2. App Advertising: The Rise of the Player Commodity



David Nieborg



3. Recovering Audience Labor from Audience Commodity Theory: Capitalizing on the Work of Signification



Brice Nixon



4. Contradiction and Crisis: The Political Economy of Promotional Authenticity



James H. Wittebols



5. Toward a Critical Ecological Theory of Advertising



David Park



Part II: Ideology Critique



6. On the Futility of Advertising Critique: Searching for Alternatives



Olga Fedorenko



7. Art for Fun and Profit: The Political Aesthetics of Advertising



Nicholas Holm



8. Control and the Rhetoric of Interactivity in Contemporary Advertising Theory and Practice



Chris Miles



9. Captains of Habit Formation: Marketers’ Emerging Models of Mind



Anthony Nadler and Lee McGuigan



10. A Critical Theory of Advertising as Surveillance: Algorithms, Big Data, and Power



Robert Bodle



Part III: Critical Textual Analysis



11. Signification Advertising and Its Evolution



Felip Vidal Auladell



12. Advertising and Photography in a Culture of Photo Sharing



Iben Bredahl Jessen



13. Towards a Critical Advertising Pedagogy: Defying Children’s Reasoning on Advertising



Silke Lissens and Joke Bauwens



Part IV: Critical Discursive/Rhetorical Analysis



14. Mimicry as Analytical Category in Critical Advertising Research



Nils S. Borchers



15. Class and Advertising



Matthew P. McAllister and Anna Aupperle



16

James F. Hamilton is the James Kennedy Professor of New Media, Head of the Department of Entertainment and Media Studies, and Director of the New Media Institute at the University of Georgia, USA. Among his published work is Democratic Communications; Formations, Projects, Possibilities (2009) and Alternative Journalism (2009), co-written with Chris Atton.





Robert Bodle is an Associate Professor of Communication and New Media Studies at Mount St. Joseph University and Adjunct Professor in the Department of Media, Journalism, and Film at Miami University, USA. He served as Co-Chair of the Internet Rights and Principles Dynamic Coalition at the UN Internet Governance Forum, and as a steering committee member of the IRP coalition since 2010.





Ezequiel Korin is a PhD student in the Grady College of Journalism and Mass Communication at the University of Georgia, USA.



Hamilton, James F. Dr. James Hamilton is currently a managing directo... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia