• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Explicit Learning in the L2 Classroom: A Student-Centered Approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Explicit Learning in the L2 Classroom: A Student-Centered Approach

ISBN-13: 9780415707060 / Angielski / Miękka / 2015 / 282 str.

Ronald P. Leow
Explicit Learning in the L2 Classroom: A Student-Centered Approach Leow, Ronald P. 9780415707060 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Explicit Learning in the L2 Classroom: A Student-Centered Approach

ISBN-13: 9780415707060 / Angielski / Miękka / 2015 / 282 str.

Ronald P. Leow
cena 277,42
(netto: 264,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 261,89
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Explicit Learning in the L2 Classroom offers a unique five-prong (theoretical, empirical, methodological, pedagogical, and model building) approach to the issue of explicit learning in the L2 classroom from a student-centered perspective. To achieve this five-prong objective, the book reports the theoretical underpinnings, empirical studies, and the research designs employed in current research to investigate the constructs of attention and awareness in SLA with the objectives to (1) propose a model of the L2 learning process in SLA that accounts for the cognitive processes employed during this process and (2) provide pedagogical and curricular implications for the L2 classroom. The book also provides a comprehensive treatise of research methodology that is aimed at not only underscoring the major features of conducting robust research designs with high levels of internal validity but also preparing teachers to become critical readers of published empirical research.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Linguistics - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Second Language Acquisition Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415707060
Rok wydania:
2015
Numer serii:
000102667
Ilość stron:
282
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.6
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Preface  Chapter 1: Introduction or strolling down memory lane: Raising your awareness  Chapter 2: A theoretical framework for the L2 learning process in SLA  Chapter 3: Attention  Chapter 4: Awareness  Chapter 5: Foundations  Chapter 6: Research methodology  Chapter 7: Deconstructing the construct of learning  Chapter 8: Location, location, location: Probing inside the box  Chapter 9: Empirical studies investigating the role of attention/noticing in L2 development  Chapter 10: Learning explicitly or implicitly: That is the question  Chapter 11: Depth of processing during input processing  Chapter 12: Toward a model of the L2 learning process in SLA  Chapter 13: Toward the development of psycholinguistics-based e-tutors  Chapter 14: Conclusion

Ronald P. Leow is Professor of Applied Linguistics and Director of Spanish Language Instruction in the Department of Spanish and Portuguese at Georgetown University. His areas of expertise include language curriculum development, teacher education, SLA, psycholinguistics, cognitive processes in language learning, research methodology, and CALL.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia