• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Explaining Railway Reform in China: A Train of Property Rights Re-Arrangements » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Explaining Railway Reform in China: A Train of Property Rights Re-Arrangements

ISBN-13: 9780415633055 / Angielski / Twarda / 2015 / 234 str.

Linda Yin Tjia
Explaining Railway Reform in China: A Train of Property Rights Re-Arrangements Linda Yin Tjia 9780415633055 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Explaining Railway Reform in China: A Train of Property Rights Re-Arrangements

ISBN-13: 9780415633055 / Angielski / Twarda / 2015 / 234 str.

Linda Yin Tjia
cena 754,51
(netto: 718,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Having been state-owned for decades, the railway reform in China confused many people, particularly in terms of its ownership and property rights arrangements. Western literature always prescribes that the best model for railway reform is privatization. China's leadership has also enunciated the state's determination to re-arrange property rights and rejuvenate corporate governance. But is China's railway reform really a story of convergence and will the Chinese government follow the western model of railway reform? Addressing these questions, this book provides a positive explanation of the reform in China's railway sector between 1978 and the dissolution of the Ministry of Railways. It bridges the socialist reform and transport policy literature, and studies the empirical changes of the property rights arrangements in China's railway system. Refuting the convergence theory, it concludes that the cyclical reform policies of decentralization and re-centralization were actually an exploratory and interactive mechanism of "assets discovery" and "assets recovery." This in-depth study is based on 21 face-to-face interviews with railway cadres as well as field trips to collect first-hand information in Guangzhou, Beijing, Shanghai, Tianjin and Wuhan. As one of the only empirical studies on the reform of the railway sector in China, this book will be of interest to students and scholars of China studies, Transport studies and Political Economy.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Ethnic Studies - General
Business & Economics > Infrastructure
Business & Economics > Industries - Transportation
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Contemporary China
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415633055
Rok wydania:
2015
Numer serii:
000309714
Ilość stron:
234
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Property Rights, Ownership Changes and the Puzzles 2. The Best Railway Reform Model 3. China’s Railway Reform in Context 4. [De]centralization Policies 5. Great-Leap-Forward Approach of Railway Reform 6. The Railway’s Transport Sub-sector: Top down Re-centralization and Local Cadres’ Survival Strategies 7. The Railway’s Construction Sub-sector: Emergence of Multi-layered State-owned Enterprise Group 8. Telecommunications Sub-sector 9. Conclusions



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia