• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Experimental Business Research, Volume III: Marketing, Accounting and Cognitive Perspectives » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Experimental Business Research, Volume III: Marketing, Accounting and Cognitive Perspectives

ISBN-13: 9781441937032 / Angielski / Miękka / 2010 / 340 str.

Rami Zwick; Amnon Rapoport
Experimental Business Research, Volume III: Marketing, Accounting and Cognitive Perspectives Zwick, Rami 9781441937032 Not Avail - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Experimental Business Research, Volume III: Marketing, Accounting and Cognitive Perspectives

ISBN-13: 9781441937032 / Angielski / Miękka / 2010 / 340 str.

Rami Zwick; Amnon Rapoport
cena 603,81
(netto: 575,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Rami Zwick Hong Kong University of Science and Technology Amnon Rapoport University of Arizona And Hong Kong University of Science and Technology This volume (and volume II) includes papers that were presented at the Second Asian Conference on Experimental Business Research held at the Hong Kong University of Science and Technology (HKUST) on December 16-19, 2003. The conference was a follow up to the first conference that was held on December 7-10, 1999, the papers of which were published in the first volume (Zwick, Rami and Amnon Rapoport (Eds. ), (2002) Experimental Business Research. Kluwer Academic Publishers: Norwell, MA and Dordrecht, The Netherlands). The con ference was organized by the Center for Experimental Business Research (cEBR) at HKUST and was chaired by Amnon Rapoport and Rami Zwick. The program committee members were Paul Brewer, Kenneth Shunyuen Chan, Soo Hong Chew, Sudipto Dasgupta, Richard Fielding, James R. Frederickson, Gilles Hilary, Ching-Chyi Lee, Siu Fai Leung, Ling Li, Francis T Lui, Sarah M Mcghee, Fang Fang Tang, Winton Au Wing Tung and Raymond Yeung. The papers presented at the conference and a few others that were solicited especially for this volume contain original research on individual and interactive decision behavior in various branches of business research including, but not limited to, economics, marketing, management, finance, and accounting. The following introduction to the field of Experimental Business Research and to our center at HKUST replicates the introduction from Volume II.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Operations Research
Business & Economics > Economics - Theory
Social Science > Methodology
Wydawca:
Not Avail
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781441937032
Rok wydania:
2010
Numer serii:
000384562
Ilość stron:
340
Waga:
0.51 kg
Wymiary:
23.62 x 15.75 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Preface Chapter 1. The Rationality of Consumer Decisions to Adopt and Utilize Product-Attribute Enhancements: Why Are We Lured by Product Features We Never Use? Shenghui Zhao, Robert J. Meyer and Jin Han Chapter 2. A Behavioral Accounting Study of Strategic Interaction in a Tax Compliance Game, Chung K. Kim and William S. Waller Chapter 3. Information Distribution and Attitudes Toward Risk in an Experimental Market of Risky Assets, David Bodoff, Hugo Levevq and Hongtao Zhang Chapter 4. Effects of Idiosyncratic Investments in Collaborative Networks: An Experimental Analysis, Wilfred Amaldoss and Amnon Rapoport Chapter 5. The Cognitive Illusion Controversy: A Methodological Debate in Disguise that Matters to Economists, Ralph Hertwig and Andreas Ortmann Chapter 6. Exploring Ellsberg’s Paradox in Vague-Vague Cases, Karen M. Kramer and David V. Budescu Chapter 7. Overweighing Recent Observations: Experimental Results and Economic Implications, Haim Levy and Moshe Levy Chapter 8. Cognition in Spatial Dispersion Games, Andreas Blume, Douglas V. DeJong and Michael Maier Chapter 9. Cognitive Hierarchy: A Limited Thinking Theory in Games, Juin-Kuan Chong, Colin F. Camerer and Teck-Hua Ho Chapter 10. Partition Dependence in Decision Analysis, Resource Allocation and Consumer Choice, Craig R. Fox, David Bardolet and Daniel Lieb Chapter 11. Gender & Coordination, Martin Dufwenberg and Uri Gneezy Chapter 12. Updating the Reference Level: Experimental Evidence, Uri Gneezy Chapter 13. Supply Chain Management: A Teaching Experiment, Rachel Croson, Karen Donohue, Elena Katok and John Sterman Chapter 14. Experiment-Based Exams and the Difference between the Behavioral and the Natural Sciences, Ido Erev and Re’ut Livne-Tarandach



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia