• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Experiential Marketing: Consumer Behavior, Customer Experience and The 7Es » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Experiential Marketing: Consumer Behavior, Customer Experience and The 7Es

ISBN-13: 9781138293168 / Angielski / Miękka / 2019 / 302 str.

Wided (B&C Consulting Group) Batat
Experiential Marketing: Consumer Behavior, Customer Experience and The 7Es Wided (B&C Consulting Group) Batat 9781138293168 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Experiential Marketing: Consumer Behavior, Customer Experience and The 7Es

ISBN-13: 9781138293168 / Angielski / Miękka / 2019 / 302 str.

Wided (B&C Consulting Group) Batat
cena 237,98
(netto: 226,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,67
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Experiential Marketing and Customer Experiences provides an in-depth analysis of the customer experience and its growing effect on consumer behaviour. This book will expose the experiential approach to marketing working on the ethos that the customer is not a rational individual but in fact will make buying decisions based on subjective experiences and emotional responses. Replete with case studies throughout, including H&M, IKEA, TripAdvisor and Facebook, and with particular attention to the tourism industry, Batat and Frochot examine themes including the quality of customer experience, experience creation and management and the e-experiencescape through digital and immersive marketing. This text will be the first of its kind to focus on online experience marketing including e-merchandising and the virtual experience. Experiential Marketing and Customer Experiences will enable marketers to better understand the elements that make up the customer experience and how these translate into marketing actions. It will be of benefit to postgraduate students on Marketing, Experience Marketing and Customer Relationship Management courses.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138293168
Rok wydania:
2019
Ilość stron:
302
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.63
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Wided Batat is a marketing professor and an internationally renowned expert and speaker on experiential and digital marketing specialized in the fields of retail, luxury, food, well-being, youth cultures, generation Z&Y, Millennials and post-Millennials, and tourism. She has published dozens of books in English and French, and articles in top-tier academic journals that have received several awards. Professor Batat introduced an innovative and disruptive approach to global and digital customer experience by providing a strategic framework of the customer experience offline and online and the new experiential marketing mix (7Es). Entrepreneur, Professor Batat is also a bilingual (French and English) international professional trainer and the founder of B&C Consulting Group, an innovative market research and consumer insights company specialized in global and digital customer experience design, buying behavior, and consumer trends.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia