• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Experience Design : Concepts and Case Studies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Experience Design : Concepts and Case Studies

ISBN-13: 9781472569394 / Angielski / Miękka / 2015 / 208 str.

Peter Benz
Experience Design : Concepts and Case Studies Peter Benz 9781472569394 Bloomsbury Academic - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Experience Design : Concepts and Case Studies

ISBN-13: 9781472569394 / Angielski / Miękka / 2015 / 208 str.

Peter Benz
cena 160,59
(netto: 152,94 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 159,27
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

How can we design better experiences? Experience Design brings together leading international scholars to provide a cross-section of critical thinking and professional practice within this emerging field. Contributors writing from theoretical, empirical and applied design perspectives address the meaning of 'experience'; draw on case studies to explore ways in which specific 'experiences' can be designed; examine which methodologies and practices are employed in this process; and consider how experience design interrelates with other academic and professional disciplines.Chapters are grouped into thematic sections addressing positions, objectives and environments, and interactions and performances, with individual case studies addressing a wide range of experiences, including urban spaces, the hospital patient, museum visitors, mobile phone users, and music festival
and restaurant goers.

Kategorie:
Sztuka, Architektura
Kategorie BISAC:
Design > Product
Wydawca:
Bloomsbury Academic
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781472569394
Rok wydania:
2015
Wydanie:
UK
Ilość stron:
208
Waga:
0.46 kg
Wymiary:
24.79 x 18.9 x 0.94
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Peter Benz's book brings us closer to the essence of experience design. Benz approaches the subject with a deep insight, focusing on the core value of experience itself, not only as part of the commercial system. Bringing multiple perspectives and approaches to bear, the volume analyses how to create new user experiences through the presentation of diverse case studies. For those wishing to learn about experience design, this is a forward-thinking, inspirational, and must-read reference. YANG Wenqing, Loe Design and Tongji University, China

Foreword & Acknowledgements, Peter Benz, Hong Kong Baptist University, Hong KongEditorial Introduction, Matthew Turner, Napier University, UKI. PositionsI.1 Fundamental Aspects of Human Experience: A Phenomeno(logical) Explanation, Ian Coxon, University of Southern Denmark, DenmarkI.2 Experience as Excursion: A Note towards a Metaphysics of Design Thinking, Connie Svabo, Roskilde University, Denmark and Michael Shanks, Stanford University, USA I.3 How Much Time and Effort Does it Take for Experience Design to Unfold? Catherine Elsen, Massachusetts Institute of Technology, USA and Pierre Leclercq, Unioversity of Liege, BelgiumI.4 Experiential Equality and Digital Discrimination, Linda Leung, University of Technology Sydney, AustraliaII. Objects & Environments II.1 Narrativity of Object Interaction Experiences: A Framework for Designing Products as Narrative Experiences, Silvia Grimaldi, University of the Arts, UKII.2 Centers of Experience: Bodies and Objects in Today's Museums , Xavier Acarin, Art Producer, USA and Barbara Adams, New School, USAII.3 Space, Experience, Identity & Meaning, Peter Benz, Hong Kong Baptist University, Hong KongII.4 Four Themes to (Phenomenologically) Understand Contemporary Urban Spaces, Lakshmi Priya Rajendran, Stephen Walker and Rosie Parnell, Sheffield University, UKIII. Interactions & Performances III.1 Co-Producing a Festival Experience: A Socio-Material Understanding of Experience Design, Sara Malou Strandvad, Roskilde University, DenmarkIII.2 CurioUs: The Logic of Performance, Amy Findeiss, Eulani Labay and Kelly Tierney, Independent Scholar, USAIII.3 Designing for a Better Patient Experience, Gretchen C. Rinnert, Kent State University, USAIII.4 Designing Mobile User Experiences: A Framework for a Design Methodology, Claus Østergaard, Aalborg University, DenmarkIII.5 Suspending Reality: A Disruptive Approach to Designing Transformative Experiences, Tara Mullaney, Umean University, SwedenIII.6 Understanding and Designing the Meal Experience and its Psychological Consequences, Werner Sommer, Humboldt-University Berlin, Germany, Felix Bröcker, Max-Planck-Institut für Polymerforschung, Germany and Manuel Martín-Loeches, Universidad Complutense, Spain, Annekathrin Schacht, University of Göttingen, Germany and Birgit Stürmer, International Psychoanalytic University Berlin, Germany

Peter Benz is Associate Professor, Academy of Visual Arts at Hong Kong Baptist University, PRC. He is the author of On Marginal Spaces: Artefacts of the Mundane (2011).

Benz, Peter Peter Benz is Associate Professor, Academy of Visu... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia