• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing

ISBN-13: 9780415816151 / Angielski / Twarda / 2013 / 232 str.

Douglas Brownlie; Paul Hewer; Mark Tadajewski
Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing Douglas Brownlie Paul Hewer Mark Tadajewski 9780415816151 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing

ISBN-13: 9780415816151 / Angielski / Twarda / 2013 / 232 str.

Douglas Brownlie; Paul Hewer; Mark Tadajewski
cena 438,95 zł
(netto: 418,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 428,13 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Expanding disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing provides an introduction to the major perspectives in critical marketing studies. It contains theoretical reflections on critical marketing whilst building on the key concepts and ideas, which are vital to the subject, through detailed empirical studies. An international collection of marketing experts discuss the eclectic character and potential of the critical turn within marketing theory and practice. Chapters explore topics such as marketing academia, consumer research, political marketing, marketing ethics, postcolonial epistemic ideology in marketing, marketing theory, and marketing for community development. The text is essential reading for all those interested in contemporary developments in marketing theory and practice irrespective of the discipline from which they originate.

This book was originally published as a special issue of the "Journal of Marketing Management."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Key Issues in Marketing Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415816151
Rok wydania:
2013
Numer serii:
000448937
Ilość stron:
232
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
24.89 x 17.27 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

1. Thinking 'Communities of Academic Practice': on space, enterprise and governance in marketing academia Douglas Brownlie Paul Hewer and Mark Tadajewski  2. Parallel universes and disciplinary space: the bifurcation of managerialism and social science in marketing studies Chris Hackley  3. Working the limits of method: the possibilities of critical reflexive practice in marketing and consumer research Shona Bettany and Helen Woodruffe-Burton  4. Reframing critical marketing Avi Shankar  5. Hidden consumers in marketing – the neglect of consumers with scarce resources in affluent societies Karin M. Ekström and Torbjörn Hjort  6. Praxis or performance: does critical marketing have a gender blind-spot? Pauline Maclaran, Caroline Miller, Elizabeth Parsons and Emma Surman  7. Veblen and Darwin: tracing the intellectual roots of evolutionism in consumer research Georgios Patsiaouras and James A. Fitchett  8. Critical brand poetics: "from The M at the End of the Earth" Roel Wijland and Cliff Fell  9. Towards a critical political marketing agenda? Mona Moufahim and Ming Lim  10. How far can we push sceptical reflexivity? An analysis of marketing ethics and the certification of poverty Daniel Neyland and Elena Simakova  11. Service marketing and subjectivity: the shaping of customer-oriented employees Per Skålén  12. Disciplining the discipline: understanding postcolonial epistemic ideology in marketing Rohit Varman and Biswatosh Saha  13. Marketing theory: Breaking the siege of incrementalism Nikhilesh Dholakia  14. Beyond critical marketing A. Fuat Fırat  15. The critical participant Jeff B. Murray and Julie L. Ozanne  16. Modes of engagement for critical marketing: oppositional, revivalist and therapeutic Michael Saren  17. Figuring knowledge and desire in critical marketing: Lacan's four discourses John Desmond  18. And the beat goes on! Critical marketing for community development Lisa Peñaloza

Douglas Brownlie is Professor of Marketing in the School of Management at the University of Stirling, UK. Paul Hewer is Senior Lecturer in Marketing at Strathclyde University, UK. He is the co-editor of the Journal of Marketing Management. Mark Tadajewski is Professor of Marketing at Durham University, UK. He is the co-editor of the Journal of Marketing Management.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia