• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Exemplars of Curriculum Theory » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Exemplars of Curriculum Theory

ISBN-13: 9781138142275 / Angielski / Twarda / 2016 / 184 str.

Arthur K. Ellis
Exemplars of Curriculum Theory Arthur K. Ellis 9781138142275 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Exemplars of Curriculum Theory

ISBN-13: 9781138142275 / Angielski / Twarda / 2016 / 184 str.

Arthur K. Ellis
cena 560,94 zł
(netto: 534,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 554,12 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Curricula
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138142275
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
184
Waga:
0.74 kg
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Introduction
1. Toward Definition(s)
Curriculum as Prescription
Curriculum as Experience
2 Reading Between the Lines
Planned vs. Experienced Curriculum
Narrow vs. Expansive Definitions
Training Up and Leading Forth
3. A Few Questions
What are the goals of the curriculum?
What knowledge is of most worth?
Guessing the Future
What values should be taught and learned?
What essential skills are at stake?
What is an appropriate view of society?
What do we believe about students?
What are the implications for a pluralistic society?
4. The Progressive Paradigm
A Brief History
The Eight-Year Study
Progressive Curriculum
Teacher Role
Student Role
Environment
Assessment
5. The Learner-Centered Curriculum
Goal Structure
Open Education
A. S. Neill and Summerhill School
Affective Education
Developmentally Appropriate Practice
The Doctrine of Interest
Creativity and Self-Direction
Syntactic Complexity
Exemplar 1—Sudbury Schools: A Learner-Centered and Learner-Controlled Approach
Exemplar 2—The Exploratory: Experiences Curriculum for Elementary Schools: An Interest Center Approach
Exemplar 3—Reggio Emilia Education: A Project-Based Child-Centered Community Approach
6. The Society-Centered Curriculum
Emphasis on the Group and the Self in Group Context
Teacher Role
Integrated Studies
The Principal Speaks: A Society-Centered Curricular Perspective
Exemplar 4—The Foxfire Curriculum: Cultural Journalism
Exemplar 5—Unified Science and Mathematics for Elementary Schools (USMES) Approach: Real World Problem Solving
7 The Knowledge-Centered Curriculum
A Liberal Education
Textbooks as Curriculum
Curriculum as Process
Ways of Knowing
E. D. Hirsch’s Core Knowledge Curriculum: Cultural Literacy
Mortimer Adler’s Paideia Proposal: An Educational Manifesto
Of Differences and Similarities
Keys to the Knowledge-Centered Curriculum
Traditional Curriculum Philosophies: Essentialism and Perennialism
Back to Bruner for a Minute
The Structure of Knowledge Within a Discipline
The Essentialist Paradigm
The Essentialist Curriculum
Teacher Role
Student Role
Organization of the Curriculum
Assessment
Thinking About Essentialism
Is an Essentialist Curriculum a Match for Your School?
Exemplar 6—E. D. Hirsch Jr’s. Core Knowledge Curriculum: Essentialism
Exemplar 7—Mortimer Adler’s Paideia Curriculum: Perennialism
Exemplar 8—The International Baccalaureate Diploma Programme: A Worldwide Curriculum
8. Parting Thoughts
Bibliography

Arthur K. Ellis, a former public school teacher, is Director of the International Center for Curriculum Studies and Professor of Education at Seattle Pacific University. He is the author of the highly acclaimed Teaching and Learning Elementary Social Studies, Seventh Edition (Allyn and Bacon), Research on Educational Innovations, Third Edition and Teaching, Learning, and Assessment Together (both Eye On Education). Dr. Ellis is the author or coauthor of 18 published books and numerous journal articles. He consults to school systems in the United States and is involved in a wide range of professional activities in Russia, China, Spain, and other countries. He is also the coauthor of “Journeys of Discovery,” an integrated studies curriculum for schools.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia