Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Excluded by Choice: Urban Students with Disabilities in the Education Marketplace » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2949965]
•
Literatura piękna
[1857847]
więcej...
•
Turystyka
[70818]
•
Informatyka
[151303]
•
Komiksy
[35733]
•
Encyklopedie
[23180]
•
Dziecięca
[617748]
•
Hobby
[139972]
•
AudioBooki
[1650]
•
Literatura faktu
[228361]
•
Muzyka CD
[398]
•
Słowniki
[2862]
•
Inne
[444732]
•
Kalendarze
[1620]
•
Podręczniki
[167233]
•
Poradniki
[482388]
•
Religia
[509867]
•
Czasopisma
[533]
•
Sport
[61361]
•
Sztuka
[243125]
•
CD, DVD, Video
[3451]
•
Technologie
[219309]
•
Zdrowie
[101347]
•
Książkowe Klimaty
[123]
•
Zabawki
[2362]
•
Puzzle, gry
[3791]
•
Literatura w języku ukraińskim
[253]
•
Art. papiernicze i szkolne
[7933]
Kategorie szczegółowe BISAC
Excluded by Choice: Urban Students with Disabilities in the Education Marketplace
ISBN-13
: 9780807764008 / Angielski / Miękka / 2020
Federico R. Waitoller
;
Alfredo J. Artiles
;
Alfredo J. Artiles
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Excluded by Choice: Urban Students with Disabilities in the Education Marketplace
ISBN-13
: 9780807764008 / Angielski / Miękka / 2020
Federico R. Waitoller
;
Alfredo J. Artiles
;
Alfredo J. Artiles
cena
141,40
zł
(netto: 134,67 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 135,14 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Schools - Types - Charter
Education
>
Urban
Education
>
Special Education - General
Wydawca:
Teachers College Press
Seria wydawnicza:
Disability, Culture, and Equity
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807764008
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000477958
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
22.61 x 15.24 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Foreword: Hope Against the Perverse Ripples of Equality Reforms
Alfredo J. Artiles—ix
Acknowledgments—xiii
1. Introduction—1
Excluded by Choice: Entering the Great American Education Debate—5
Is This a Book Against Charter Schools?—11
A Book About Disability, Race, Education, and Urban Space: Outline of the Book—13
2. Choosing Schools? Stories of Desperation—18
Searching for Safety—21
Special Education Services: Austerity Measures and Segregation—34
Academics—42
Perceiving the Disinvestment and Destabilization of Public Schools—45
3. Choosing Schools? Stories of Optimistic Attachments—53
Parents' Perceptions of Safety in Charter Schools—59
Perceptions of Charter Schools as Academically Rigorous—62
The Perception of Charter Schools as Well-Resourced Educational Spaces—64
4. The Cruelty of Optimistic Attachments: Pushout Practices in Charter Schools—69
Discipline and Academic Practices—71
Delay and Deny Special Education Services—78
Lack of Trained Teachers—84
Suggesting to "Choose" Another School: "Think of What Is Best for Your Child"—87
Aren't These Practices a Violation of Federal Law?—91
5. Sustaining Hopes of "Inclusion": Fight or Flee—94
Complaining to the Charter Administration: "Becoming a Pest"—95
he Role of the School District—98
Working with Lawyers—103
6. The Consequences—112
Being Pushed Out—112
Deteriorating Students' Well-Being—116
Impact on Parents' Well-Being—127
7. Fantasies of Inclusion in the Education MarketSpace: Theoretical Contributions—129
Parental Choice in the Education MarketSpace—129
Fantasies of Inclusion—138
The New Racial Inequities in Special Education—146
8. Toward an Intersectional and Radical Inclusive Education: Recommendations—150
Intersectional Inclusive Education Principles—151
Recommendations for Practice—154
Recommendations for Policy—160
Recommendations for Research—164
Conclusion—166
Appendix: Methods—168
Researcher Positionality—168
Recruitment of Participants—169
Data Collection—170
Data Analysis—172
Limitations of the Study—174
References—176
Index—192
About the Author
Udostępnij
Czytaj nas na: