• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Evolving Business Models: How Ceos Transform Traditional Companies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Evolving Business Models: How Ceos Transform Traditional Companies

ISBN-13: 9783319489377 / Angielski / Twarda / 2017 / 219 str.

Christoph Franz; Thomas Bieger; Andreas Herrmann
Evolving Business Models: How Ceos Transform Traditional Companies Franz, Christoph 9783319489377 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Evolving Business Models: How Ceos Transform Traditional Companies

ISBN-13: 9783319489377 / Angielski / Twarda / 2017 / 219 str.

Christoph Franz; Thomas Bieger; Andreas Herrmann
cena 302,60 zł
(netto: 288,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 289,13 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

As such, CEOs need to adopt new business models for these established industries, while many companies have to reinvent themselves by developing new products for new markets. Issues such as organizational transformation, new product development, implementing a new organizational spirit, and many more are discussed.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Production & Operations Management
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Management for Professionals
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319489377
Rok wydania:
2017
Wydanie:
2017
Numer serii:
000424298
Ilość stron:
219
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.42
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Globalization and the Opening of New Markets.- Transformation of Teaching and Research in a Globalized IT Driven World.- Banks Caught Between Regulation, Technical Progress and Profitability.- Business Models in the Chemical Industry Amid a Changing Competitive Landscape.- Business Model Innovation - Some Key Success Factors at Bosch.- Environmental Management.- Industry Expertise: Factors that Determine the Success of Business Models.- Industry Expertise and Dynamic Challenges: Perspectives of an Adopted Railwayman.- The Airline Industry: Flying on Its Own Is not Enough.- From Data to Business: A Paradigm Shift in Industry.- Engineering the Intangible: Strategic Success Factors in the Luxury Watch Industry.- Industry Expertise in the Digital Media Industry: Required Specialisation Versus Potential Disruption of Online Business Models.- Royal Dutch Shell in a Changing World: Navigating Uncertainty.- Into the Future on the Digital Highway. 

Dr. Christoph Franz is Chairman of the Supervisory Board, Roche Holding Ltd. 

Prof. Dr. Thomas Bieger is President of the University of St. Gallen, Switzerland.

Prof. Dr. Andreas Herrmann is Director of the Institute of Customer Insight at the University of St. Gallen, Switzerland.

This book addresses the core challenges currently faced by traditional companies. In the age of digitization many industries are now challenged by disruptions of the traditional value chain: new competitors are coming into play, traditional products don’t sell any more, and profits are at risk. As such, CEOs need to adopt new business models for these established industries, while many companies have to reinvent themselves by developing new products for new markets.

In this book, leading CEOs share their experiences in transforming established companies. They provide insights on transforming industries and demonstrate what it takes to redefine companies from the ground up. Issues such as organizational transformation, new product development, implementing a new organizational spirit, and many more are discussed.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia