• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Events Marketing Management: A Consumer Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Events Marketing Management: A Consumer Perspective

ISBN-13: 9780415533584 / Angielski / Miękka / 2017 / 292 str.

Ivna Reic; Justin Lance
Events Marketing Management: A Consumer Perspective Reic, Ivna 9780415533584 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Events Marketing Management: A Consumer Perspective

ISBN-13: 9780415533584 / Angielski / Miękka / 2017 / 292 str.

Ivna Reic; Justin Lance
cena 242,34
(netto: 230,80 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 241,34
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This textbook provides students with an essential introduction to the theoretical underpinnings and practicalities of managing the marketing of events. In order to market events effectively, it is vital to consider marketing of events from the organiser's perspective and to link it to that of the consumers attending events. As such, this is the first book on the topic which reflects the unique characteristics of marketing in the Events industry by exploring both sides of the marketing coin - the supply and the demand - in the specific context of events. The book takes the reader from core marketing mix principles to exploring the event marketing landscape to consumer experience and involvement with event marketing and finally strategies and tactics employed to manage the marketing activities related to events. The use of technology, importance of sponsorship and PR are also considered. International case studies are integrated throughout to show practical realities of marketing and managing events and a range of useful learning aids are incorporated to aid navigation throughout the book, spur critical thinking and further students' knowledge. This accessible and comprehensive account of Events Marketing and Management is essential reading for all students and future managers.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Travel > General
Business & Economics > Marketing - General
Social Science > Zwyczaje i tradycje
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415533584
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
292
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
24.41 x 16.99 x 1.65
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Komentarz
Wydanie ilustrowane

"With academics' and practitioners' attention being increasingly focussed on the actual marketing of events, the publication of this book is a timely and comprehensive contribution to this vitally important topic. Ivna Reic takes readers beyond the traditional, dominant concepts of marketing to propose a fascinating new framework for the marketing of events, putting consumers at the very centre of events marketing activities - where they belong. An additional strength of 'Events Marketing Management' is the wealth of practical examples and case-studies that effectively illustrate the application of the concepts and models explored in the book." - Dr. Rob Davidson, Managing Director, MICE Knowledge

1. About This Book

2. Defining the Event Industry for Events Marketing

3. Creating Value

4. How Many Ps Are There

5. Environment, Positioning, Differentiation

6. Segmentation

7. The Demand for Events and Their Consumers

8. Customer Motivations Identity Authenticity

9. Introduction to Generic Marketing Communications Strategies

10. Traditional Marketing Tactics

11. New Role of PR in Promoting Events

12. Owning, Buying and Earning Digital Spaces for Events

13. Marketing Planning for Events

14. The future of Events Marketing _A New Model



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia