• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Evaluating Campaign Quality: Can the Electoral Process Be Improved? » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Evaluating Campaign Quality: Can the Electoral Process Be Improved?

ISBN-13: 9780521700825 / Angielski / Miękka / 2007 / 172 str.

Louis Sandy Maisel; Darrell M. West; Brett M. Clifton
Evaluating Campaign Quality: Can the Electoral Process Be Improved? Maisel, L. Sandy 9780521700825 Cambridge University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Evaluating Campaign Quality: Can the Electoral Process Be Improved?

ISBN-13: 9780521700825 / Angielski / Miękka / 2007 / 172 str.

Louis Sandy Maisel; Darrell M. West; Brett M. Clifton
cena 116,48
(netto: 110,93 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 80,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

For a number of years, voters and academic observers have been dissatisfied with American campaigns. Contemporary races are seen as too negative, too superficial, and too unfair or misleading. Based on these complaints, a variety of reform organizations have targeted millions of dollars to improve the situation. This book seeks to evaluate whether these activities have improved the level of campaign discourse and conduct in U.S. House and Senate campaigns and argues that while individual reform efforts have achieved some of their stated objectives, the overall effect of these reform efforts has been disappointing. A different approach to campaign conduct and political discourse in American elections is clearly called for if improved campaigning is the goal.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Political Process - Campaigns & Elections
Political Science > American Government - General
Wydawca:
Cambridge University Press
Seria wydawnicza:
Communication, Society and Politics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780521700825
Rok wydania:
2007
Numer serii:
000320150
Ilość stron:
172
Waga:
0.24 kg
Wymiary:
22.68 x 16.08 x 1.04
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Komentarz
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"L. Sandy Maisel, Darrell West, and Brett Clifton show a keen understanding of the fundamental motive underlying the behaviors of political candidates and consultants: the desire to win. They also understand the lack of interest that most citizens have in politics. They exhibit a refreshing skepticism about the more high-flown aspirations of reformers, without entirely giving up on the possibility of improving campaign discourse and thereby improving the quality of American elections."
-Richard Skinner, Allegheny College, Perspectives on Politics

Preface; 1. Campaign reformers: optimists, skeptics, and rejectionists; 2. Dissemination of campaign practices; 3. Impact on campaign conduct; 4. Impact on campaign discourse; 5. Impact on public perceptions; 6. Improving the system; Appendices: A. Data and methodology; B. Public opinion survey; C. Consultant survey; D. Focus group protocol.

Maisel, Louis Sandy Sandy Maisel is the William R. Kenan, Jr. Professo... więcej >
West, Darrell M. Darrell M. West is the author of fourteen books de... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia