• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Evaluating Bilingual Education in Germany: CLIL Students' General English Proficiency, Efl Self-Concept and Interest » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Evaluating Bilingual Education in Germany: CLIL Students' General English Proficiency, Efl Self-Concept and Interest

ISBN-13: 9783631671290 / Angielski / Twarda / 2016 / 582 str.

Dominik Rumlich
Evaluating Bilingual Education in Germany: CLIL Students' General English Proficiency, Efl Self-Concept and Interest Breidbach, Stephan 9783631671290 Peter Lang Gmbh, Internationaler Verlag Der W - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Evaluating Bilingual Education in Germany: CLIL Students' General English Proficiency, Efl Self-Concept and Interest

ISBN-13: 9783631671290 / Angielski / Twarda / 2016 / 582 str.

Dominik Rumlich
cena 514,07
(netto: 489,59 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 508,81
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The author uses a theoretical account rooted in TEFL, language acquisition and educational psychology to provide the basis for the development of a comprehensive model of language learning in CLIL. It incorporates prior knowledge, EFL self-concept, interest in EFL classes, verbal cognitive abilities and contact to English. This model is used to estimate the effects of CLIL in the context of high-intensity programmes at German Gymnasien. The statistical evaluation of the quasi-experimental data from 1,000 learners proves the existence of large initial differences due to selection, preparation and class composition effects. After two years, one finds no significant effects of CLIL apart from a minor increase in self-concept, suggesting that the actual effects of CLIL have often been overestimated.

Kategorie:
Nauka, Literaturoznawstwo
Kategorie BISAC:
Foreign Language Study > English as a Second Language
Education > Language Experience Approach
Language Arts & Disciplines > Study & Teaching
Wydawca:
Peter Lang Gmbh, Internationaler Verlag Der W
Seria wydawnicza:
Mehrsprachigkeit in Schule Und Unterricht
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783631671290
Rok wydania:
2016
Numer serii:
000776213
Ilość stron:
582
Waga:
1.08 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 4.45
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

«This book has earned its place on the reading list for all young CLIL researchers, and the questions it raises definitely point the way for future research of both a quantitative and a qualitative nature.»
(Ruth Breeze, Estudios sobre Educación 34/2018)

Conceptual and institutional background of CLIL - Theoretical background - Empirical findings from Germany - Research void, study design, (statistical) methods - A priori differences between CLIL, non-CLIL and regular students due to selection, preparation, and class composition (year 6) - The effects of CLIL and non-CLIL environments on general EFL proficiency, EFL ASC, and interest in EFL classes (year 8) - Future perspectives.

Dominik Rumlich studied English, geography and educational science in Germany and New Zealand. His areas of expertise include CLIL, assessment, motivation, learning strategies, quantitative research, heterogeneity and individual learner characteristics.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia