• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Euromarketing and the Future » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Euromarketing and the Future

ISBN-13: 9780789060150 / Angielski / Twarda / 2004 / 212 str.

Lynn R. Kahle; James Warsaw
Euromarketing and the Future Lynn R. Kahle James Warsaw 9780789060150 Haworth Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Euromarketing and the Future

ISBN-13: 9780789060150 / Angielski / Twarda / 2004 / 212 str.

Lynn R. Kahle; James Warsaw
cena 438,05 zł
(netto: 417,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 428,13 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Be prepared for the future of international marketing
The future of your business depends on your ability to anticipate changes and developments in consumer behavior. Euromarketing and the Future helps you chart a course for success through the diverse and challenging European markets, presenting research and theory on where they've been, where they're going, and what's likely to happen when they get there. This unique book doesn't use tarot cards, fortune tellers or a crystal ball--just an international panel of business scholars who draw on their extensive experience to help you develop effective management and marketing plans for the years to come.
Euromarketing and the Future examines European marketing systems of the past and present to forecast Europe's likely role in the global economy. The book addresses e-commerce and the Internet as they relate to Europe; privatization and the move toward a market economy in Eastern Europe; the effect of global politics on marketing; Delphi research on possible scenarios that could play out over the next few decades; and how the outlook of consumers (optimistic or pessimistic) can affect the market's future.
Euromarketing and the Future includes:

  • a political-economic look at the implications of European unification on the last 50 years to make some predictions for the next 50
  • content analysis of international Web sites that encourage cross-border sales
  • a survey of small retail business managers in Romania on what the influx of large foreign retail chains means to their futures
  • a global paradigm marketing model that illustrates consumer/citizen, institutional, and macro-environmental interdependencies
  • global product and marketing strategies for globalising ICT companies
  • and much more
No one can predict the future. But through thoughtful analysis and examination of major political and economic developments in Western and Eastern Europe, Euromarketing and the Future gives you the head start you need to prepare your business for the likely changes in consumer behavior and marketing that lie ahead.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Retailing
Business & Economics > International - Marketing
Wydawca:
Haworth Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789060150
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
212
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

  • Preface
  • Introduction
  • Projecting Europe: The Next 50 Years
  • Utilization of the Internet by EU and US Service Providers to Facilitate Cross-Border Business
  • Economic versus Personal Future-Oriented Attitudes as Consumer Shopping Indicators
  • Retailing Evolution and Revolution in an Privatizing Economy: Small Business Managers’ Values and Retail Strategies in Romania
  • Changing Values: A 2020 Vision
  • The New Paradigm Marketing Model
  • Global Marketing Strategies of Born Globals and Globalising Internationals in the ICT Field
  • Fuzzy Analytic Hierarchy Based Approach for Suppliers Selection
  • Index
  • Reference Notes Included

Kaynak, Erdener; Kahle, Lynn R

Kahle, Lynn R. Elizabeth A. Minton is an advanced PhD student in ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia